הישראלים שינצלו את סוף השבוע הארוך של הבחירות לחופשה בחו"ל

אחרי שני ימי בחירות עמוסים בנמל התעופה בן גוריון, גם בפעם השלישית לא מעט מטיילים סימנו את יום השבתון לטובת טיסה. השינוי הגדול הפעם - בחירות ביום שני שמאפשרות למתוח את הסופ"ש

זמן צפייה: 02:48

הבחירות השלישיות ייערכו רק בעוד חודשיים וחצי, אבל לא מעט ישראלים כבר סימנו את יום השבתון בלוח השנה. השינוי הגדול לעומת שתי הפעמים הקודמות: הבחירות השלישיות יהיו ביום שני, השני במארס, כך שאפשר לצאת לסוף שבוע ארוך ולהפסיד רק יום עבודה אחד – יום ראשון.

אחרי שני ימי בחירות עמוסים מאוד בנמל התעופה בן גוריון נראה שגם הפעם לא מעט ישראלים ינצלו את האפשרות למתוח את סוף השבוע עד החופש ביום שני. ובמקום בקלפי, יבלו בין העתיקות ברומא, בין המסעדות בבודפשט או בשופינג ברחובות ניו יורק. שירלי שרה דגוני, תחמיץ את הבחירות כי תטוס לטיול בת המצווה של בתה. היא סיפרה כי היא "מתבאסת טיפה שלא נהיה בארץ ביום הבחירות אבל אחרי הכול מדובר בניו יורק".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בן ה-90 ששרד את השואה – ומארח ישראלים להדלקת נרות חנוכה

מתנפלים על הנדל"ן: זינוק חד ברכישת דירות חדשות ב-2019

בשל פגיעה בתחרות: קוקה קולה ישראל תיקנס ב-39 מיליון שקלים

נתב''ג עמוס בספטמבר
נתב''ג עמוס בספטמבר | צילום: חדשות 13

מבחינת התעשיינים ובעלי העסקים שעדיין לא התגברו על הפסדי המיליארדים בשני הסבבים הקודמים של הבחירות, מדובר במכה קשה וכואבת בכיס. ד"ר תומר ירון, בעלי "אניפארם בע"מ" אמר כי "המגזר העסקי מפסיד מילארד וחצי שקלים מכל יום בחירות. למעשה, אנחנו, המגזר העסקי והתעשיינים מממנים את יום החופשה הזה לאזרחים רבים".

ככל שיש ביקוש לטיסות המחירים עולים, כך שהיעדים שהישראלים אוהבים ביום הבחירות יעלו יותר. כך למשל, כרטיס טיסה ללונדון שעלה בספטמבר 283 דולרים בממוצע, יעלה היום 359 דולרים – פער של 27 אחוזים. זאת, בדומה לכרטיס טיסה לאמסטרדם שעלה ל-278 דולרים מ-221 בחודש ספטמבר. כרטיס לברצלונה יעלה 301 דולרים לעומת 233 דולרים מהמחיר לפני שלושה חודשים. אמנם לא מדובר בביקושים הגבוהים של יום הבחירות האחרון בספטמבר שהיה בשיא העונה, אבל עדיין נראה שמבחינת הישראלים קשה להחמיץ הזדמנות פז לבוף שבוע ארוך בחו"ל".