אל על בוחנת: טיסה ישירה לאוסטרליה - לראשונה בישראל

בחודשים הקרובים תצא טיסת ניסוי שתימשך קרוב ל-17 שעות. ענקית התעופה הודיעה כי אם תצליח, תיבחן האפשרות לקיום קו תל אביב-מלבורן באופן קבוע • רווח החברה ברבעון הנוכחי ירד

זמן צפייה: 02:35

חברת אל-על הכריזה היום (רביעי) על כוונתה לבצע טיסות ישירות לאוסטרליה כניסוי, זאת על מנת לבחון בהמשך היתכנות לביצוע טיסה ישירה למלבורן. הטיסות יבוצעו במהלך הרבעון השני של שנת 2020, ללא חניית ביניים, מנתב"ג למלבורן וחזרה במטוס "דרימליינר". טיסה מנתב"ג למלבורן תימשך כ-17 שעות, ואילו לדרך חזרה תתווסף שעה והיא תיארך כ-18 שעות.

מנכ"ל אל-על, גונן אוסישקין, אמר כי "כחלק מאסטרטגית הצמיחה אנו פועלים לעיבוי הפעילות הקיימת והמשך הרחבת רשת הנתיבים באמצעות פתיחה של נתיבים ליעדים חדשים". לדבריו, בשנה הבאה צפויה החברה להשיק קווים לשיקאגו, לטוקיו, לדבלין ולדיסלדורף.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

בנט: "דין טיל שלא פגע כטיל שפגע, מי שיורה – חוטף"

חשיבות העצרת עבור נתניהו: פיילוט לקראת בחירות 2020 • פרשנות

בתגובה לירי לעבר עוטף עזה: צה"ל תקף ברצועה

מטוס של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון
מטוס של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון | צילום: רויטרס

בדוח המסכם את הרבעון השלישי של החברה, דווח על גידול של 6.5% בתנועת הנוסעים, עלייה של 2% בנתח השוק והכנסות של 647 מיליון דולר. ובכל זאת, ברבעון האחרון רשמה החברה ירידה ברווח ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.

ביולי 2018 עברה החברה תקופה לא טובה, כאשר רשמה גל של איחורים, ביטולי טיסות וביטול האיחוד עם ישראייר. יו"ר מועצת המנלים, אלי דפס, אמר אז לחדשות 13 כי "אל-על נכנסת לתהליך התייעלות שבמסגרתו יחול קיצוץ עמוק בכל סעיפי ההוצאה, כולל פיטורי עובדים", והוסיף: "העובדים צריכים להבין שהם צריכים להירתם למען החברה. יש מציאות תעופתית שהשתנתה בעולם".