מאד שירן עד סטינג: כך תגיעו להופעות השוות מבלי לרוקן את הכיס

עונת ההופעות באירופה בשיאה וחברות רבות מציעות חבילות מפתות. אבל בחלק גדול מהמקרים, הזמנה עצמאית של טיסה, מלון וכרטיס להופעה - יכולה להוזיל לכם עד 40% את העלות • ברקוד

זמן צפייה: 04:26

עונת ההופעות באירופה בשיאה, ועל אף שלישראל מגיעים לא מעט אמנים בין-לאומיים – רבים עדיין מעדיפים לוותר על פארק הירקון ולטוס מעבר לים. חברות הנסיעות מציעות שלל חבילות מפתות – אבל צוות ברקוד בדק האם בכל זאת כדאי להזמין באופן עצמאי את כרטיס להופעה, טיסה ומלון על מנת לחסוך בתשלום, וגילה שההוזלה במחיר יכולה להגיע לעד 40%.

אריאנה גרנדה, אחת מזמרות הפופ המצליחות, תופיע בספטמבר הקרוב בפראג האהובה על הישראלים. עבור חבילה שכוללת שלושה לילות במלון ארבעה כוכבים וכרטיס ישיבה להופעה, ב"איסתא מיוזיק" מבקשים החל מ-3,000 שקלים, ובחברת "טיקטיק" החבילה תעלה 2,600 שקלים לארבעה לילות. כשמזמינים בנפרד, עלות ההופעה, כולל טיסה ומלון, צונחת לכ-1,000 שקלים, הוזלה של כ-40%.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הריאליטי בשיאו: מספר התוכניות שגדל – וקורסי ההכנה למועמדים

רה"מ מקדם הסכם סחר עם קוריאה הדרומית – שלא כולל התנחלויות

"הם בכל מקום": התיירים הישראלים ממלאים את איי קפריסין

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה | צילום: יוטיוב

עבור הופעה של סטינג שתתקיים בברלין באוקטובר, "טיקטיק" מציעים חבילה בעלות של 1,995 שקלים, שגם במקרה הזה ניתן להוזיל את עלותה לכ-1,300 שקלים במידה ומזמינים עצמאית - חיסכון של יותר מ-30%.

אבל לא תמיד משתלם לפרק את החבילה. פסטיבל "לולה-פלוזה" פועל כבר שני עשורים מסביב לגלובוס, והשנה הוא מגיע לברלין. אם תרצו להיות אחד מ-160 אלף האנשים שיצפו באמנים הגדולים בעולם, תוכלו לרכוש חבילה ב-2,990 שקלים. אלא שכאן, פירוק החבילה דווקא מייקר אותה בכ-12%.