"התחלת המהפכה": הדוגמנות הווירטואלית שכובשת את עולם האופנה

ענקית הביגוד "אסוס" השיקה פיצ'ר שבעזרתו ניתן לראות גבר או אישה מדגמנים את הפריט שאותו אנו רוצים לקנות – בסלון הבית, בעזרת מציאות רבודה. "ככה תיראה חווית הקנייה שלנו בשנים הקרובות"

זמן צפייה: 03:22

ענקית האופנה "אסוס" השיקה בשבועות האחרונים פיצ'ר חדש באפליקציה שלה, שבעזרתו ניתן לראות דוגמן או דוגמנית לובשים את הבגד שאותו אנו רוצים לקנות – בסלון הבית, או בכל מקום שבו אנו נמצאים. זאת, באמצעות מציאות רבודה.

"הדבר הזה התאפשר תרבותית בגלל שלאחרונה משפיענית ברשת בשם ליל מקלה התגלתה לא כבן אדם אמיתי אלא כדמות וירטואלית, יצירה של סטארט אפ, שמצליחה למכור מאות פריטים בהצלחה עצומה", סיפר חנוך רבינוביץ', יועץ אסטרטגי ומומחה לחדשנות. "זאת התחלת המהפכה, ככה תיראה חווית הקנייה שלנו בשנים הקרובות".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הדילים של החופש הגדול: לאן אפשר לטוס בזול בשיא העונה?

דיווחים בסוריה: ישראל חיסלה בכיר חזבאללה בקוניטרה

"MRI לרכב": החברה הישראלית שפיתחה מערכת לאיתור פגמים במכונית

דוגמנית וירטואלית של אתר אסוס
דוגמנית וירטואלית של אתר אסוס | צילום: ASUS

המהלך האחרון הוא חלק מניסיון לחזק את נקודת התורפה של מהפכת הקניות ברשת – כמות החזרת הבגדים הגדולה. בישראל, לדוגמה, 25% מהרוכשים באתרי אינטרנט מחזירים את הבגדים שקנו.

לא מדובר בניסיון ביחיד להילחם בתופעה. חברת "ZEEKIT" מתל אביב מאפשרת באמצעות מיפוי של גופו של הלקוח להתאים לו את הסטייל הטוב ביותר. החברה עובדת עם כמה מהשמות הגדולים של עולם האופנה, ובהם "מייסיס", "טומי הילפיגר" ואפילו אסוס.