משבר בשוק התקשורת: סלקום הודיעה על פיטורים נרחבים

על פי הדיווחים, כ-600 מהעובדים צפוים לאבד את עבודתם אחרי החגים. בחברה הודיעו על "תוכנית הבראה מקיפה" שמטרתה להתמודד עם התחרות בשוק וכי לאחר החגים יחל המשא ומתן עם נציגות העובדים

זמן צפייה: 03:49

משבר בשוק התקשורת: חברת סלקום הודיעה אתמול (שני) על כוונתה לבצע פיטורים נרחבים בחברה. בחברה הודיעו על "תוכנית הבראה מקיפה" שמטרתה לחזק את החברה בהתמודדות עם התחרות והמחירים הנמוכים בשוק. על פי הדיווחים, כ-600 עובדים צפויים לאבד את מקום עבודתם לאחר החגים.

כאמור, סלקום הודיעה כי התוכנית כוללת הפחתה משמעותית בכוח האדם וכי החברה מתכוונת להיכנס למשא ומתן עם נציגות העובדים מיד לאחר החגים במטרה לשנות את ההסכם הקיבוצי הקיים ולהגיע להסכמות חדשות. עם זאת, החברה מסרה כי בשלב זה אין בכוונתה לצמצם בתפקידי שירות ומכירה.

כתבות נוספות בנושא >>

"ניצלה מונופול לרעה ופגעה בתחרות": בזק נקנסה ב-30 מיליון שקל

שובר את השוק: רמי לוי מציע חבילת סלולר ב-12.50 שקלים לחודש

משרד התקשורת בודק: האם חבילת הסלולר החדשה מהווה ניצול כוח?

סלקום
סלקום | צילום: בוצ'צ'ו

סלקום אינה החברה היחידה שמתמודדת עם אפשרות של פיטורים רחבים: שוק הסלולר רותח וכל החברות הגדולות נמצאות בקשיים. גם בחברה המתחרה "פלאפון" העובדים פתחו בעיצומים במחאה על כוונת ההנהלה לפטר עובדים ולסגור יחידות בחברה ואף השביתו את החברה ליום שלם בשבוע שעבר.

התנודות בשוק הסלולר משפיעות על כל החברות הגדולות, שמחפשות דרכים לצאת מהמשבר שבו נמצא הענף. גם אם הציבור כרגע לא מרגיש את עיצומי העובדים, החשש העיקרי הוא שהמשבר יגרום לעליית מחירי הסלולר, לאחר שנים בהן נהנו הצרכנים ממחירים נמוכים.