פרסום ראשון: "ארקיע" משיקה טיסות לדובאי שיחלו לפעול בינואר

החברה תפעיל 7 טיסות שבועיות לדובאי החל מ-3 בינואר, במחיר של כ-300 דולרים לאדם. "בודקים את האפשרות לפתוח טיסות לבחריין ולנסיכות שארג'אה". ישראייר תפעיל טיסת לואו קוסט מאילת לדובאי

זמן צפייה: 03:43

חברת "ארקיע" הכריזה היום (שלישי) על השקת קו טיסה לדובאי שיחל לפעול בתחילת השנה הבאה, במסגרתו החברה תפעיל שבע טיסות שבועיות ליעד החדש. טיסת הבכורה תתקיים ב-3 בינואר 2021. הטיסה תימכר במחיר של 298 דולרים לאדם.

בחברה מקווים שיוכלו להקדים את פתיחת הקו לאמצע דמצבר השנה, אם יתקבל אישור מרשויות המדינה והביטחון. עוד נמסר כי בשבועות האחרונים "ארקיע" חתמה על הסכמים מסחריים עם שניים מספקי התיירות הגדולים באיחוד האמירויות. כמו כן, החברה תציע ללקוחות עסקיים קנייה מרוכזת במחיר סיטונאי של כמות טיסות במחיר קבוע.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

נחתמו בנתב"ג ההסכמים עם האמירויות: "יוצרים עתיד של שלום"

אזרח אריתראי הורשע ברצח ואונס של סילבנה צגאיי בת ה-12

עוקץ בחסות הסגר: 16 נעצרו בחשד להונאת סלולר בכחצי מיליון שקל

מטוס ארקיע
מטוס ארקיע | צילום: אילן לווי

גם ישראייר תפעיל טיסה יומית מתל אביב לדובאי, והיא צפויה גם לטוס פעמיים-שלוש בשבוע לאבו דאבי. כמו כן, החברה תפעיל טיסת לואו קוסט פעם בשבוע בין נמל התעופה רמון שבאילת לדובאי. אל על טרם הודיעה רשמית על תוכניותיה, אך גם היא צפויה להפעיל טיסות סדירות לדובאי.

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, מסר: "אנו מתרגשים להיות הראשונים ולפתוח במכירת כרטיסים לטיסות ארקיע הישירות לדובאי. ההחלטה על פתיחת קו טיסה לדובאי התקבלה לאחר בקשות הולכות וגוברות של לקוחותינו, הפרטיים הלקוחות העסקיים ובקשות רבות של קבוצות ומארגני כנסים". עוד הוסיף ברלוביץ כי "בהמשך אנחנו בודקים את האפשרות לפתוח בזמן הקרוב טיסות לבחריין ולנסיכות שארג'אה שליד דובאי".

מוקדם יותר היום נחתה בנתב"ג משלחת מאיחוד האמירויות  - לראשונה מאז אישור ההסכם. הצדדים חתמו על הסכמי שיתוף פעולה בתחומי התעופה וכלכלה, הכוללים שמים פתוחים עם איחוד האמירויות, עשרות טיסות תיירותיות, עסקיות ומסחריות וכן ביטול אשרות הכניסה לאזרחי שתי המדינות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שרי האוצר של איחוד האמירויות וארה''ב
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שרי האוצר של איחוד האמירויות וארה''ב | צילום: עמוס בן גרשום /לע''מ

מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו חותמים היום על ארבעה הסכמים אדירים בחשיבותם למען העמים שלנו". עוד הוסיף: "הגנה על השקעות, שתייצר סביבה כלכלית נאותה עבור היזמים הרבים שלנו, שיתוף פעולה בנושאי מדע וטכנולוגיה, תעופה אזרחית ופטור מאשרות כניסה, מה שייתן דחיפה לתיירות עסקית ומגע בין תושבי המדינות. ההתרגשות של הצדדים היא גדולה ועמוקה".

עם חתימת ההסכמים הכלכליים, חברת התעופה צפויה להפעיל 7 טיסות שבועיות לדובאי. כמו כן, היא תציע לאנשי עסקים לרכוש באופן מרוכז כרטיסים במחיר קבוע. מנכ"ל ארקיע: "בודקים את האפשרות לפתוח טיסות לבחריין ולנסיכות שארג'אה".