חברו של איתי מסרב להיפרד: "לא מסוגל להיות בבי"ס בלעדיו"

אמו של נבו, שרכב ביום הכיפורים על אופניו עם איתי מרגי ז"ל, נפרדה ממנו בפוסט בפייסבוק: "בבקשה תיכנס בדלת ביתנו שהיה ביתך, עם חיוכך המהמם, ותגיד לנו שהכול חלום בלהות"

שירי דיאנה ליפסקי, אמו של נבו, חברו של איתי מרגי שנהרג בתאונה במהלך יום הכיפורים, פרסמה היום (שישי) פוסט מרגש בפייסבוק שבו נפרדה מאיתי. "בבקשה תיכנס בדלת ביתנו שהיה ביתך, עם חיוכך המהמם ותגיד לנו שהכול חלום בלהות", כתבה שירי. "נבו איתך ביחד מגיל שלוש, מעולם לא נפרדתם ועשיתם הכול ביחד. הוא היה בן בית אצלכם ואתה אצלנו. אחים בלב ובנפש".

בכאב היא תיארה את המקרה הנורא שהביא למותו של איתי: "הוא היה איתך אתמול כשיצאתם לרכוב כאן בשכונה, הוא רכב מאחוריך. הוא היה איתך כשהזוועה הזו התרחשה. הוא ראה איך רצחו אותך על הכביש ולא הותירו לך סיכוי. הוא ניסה להרים אותך, הזעיק עזרה ורץ לקרוא לאמא ואבא. אבל אתה כבר לא היית".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

איתי בן ה-8 נדרס למוות ביום כיפור; החשוד בחקירתו: נהגתי כחוק

טרגדיה בכיפור: 2 ילדים נהרגו בתאונות דרכים כשרכבו על אופניים

אשת דיפלומט אמריקני דרסה נער בריטי – וגרמה למתח בין המדינות

איתי מרגי שנדרס למוות בת''א
איתי מרגי שנדרס למוות בת''א | צילום: חדשות 13

לדבריה של שירי, בנה מתקשה להתמודד עם האסון. "איתי אהוב שלנו, אני מנסה להבין איך ממשיכים. נבו חולם עליך, נושם אותך, הולך כל היום לחדר שלך ושל יונתן. הוא לא מסוגל להיות בביה"ס בלעדיך. אתה בלב של כולנו, החבר הכי טוב בעולם, אח מדהים ליונתן שאוהב אותך כל כך ובן מושלם שכל הורה היה רוצה".

אתמול הוארך מעצרו של אמיר אבו לאבן, הנהג החשוד בדריסת מרגי בן השמונה בדרך נמיר שבתל אביב, בארבעה ימים. במהלך מעצרו נמצאו ברכבו סמים.

מחקירת התאונה עולה כי ביום רביעי התקבלה פנייה במוקד המשטרה אודות רכב שנסע ברחבי תל אביב כשהוא משמיע מוזיקה. ניידות יצאו למקום, ואז התקבל דיווח על התאונה שבה נהרג מרגי. הלוויתו נערכה אתמול בשעה 14:00 בבית העלמין ירקון. החל משעות הבוקר פקדו את בית הספר שבו למד מרגי צוותי רפואה ופסיכולוגיה לתמיכה בתלמידים ובצוותי ההוראה.

כזכור, איתי נהרג ביום רביעי בשעות הצהריים לאחר שנפגע מרכב, בזמן שחצה את הכביש על אופניו ברחוב ז'בוטינסקי פינת נמיר בתל אביב. הוא פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב, שם נאלצו לקבוע את מותו.