מהיום: חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי תציע טיסות לישראלים

"איתיחאד אירווייז" מתחילה במכירת כרטיסים לישראלים, דרך חברת "טל תעופה", ליעדים רבים במזה"ת, באסיה ובמקומות נוספים. לאחר חתימת ההסכם עם ישראל – תפעיל טיסות ישירות לת"א • פרסום ראשון

זמן צפייה: 02:27

פרסום ראשון: חברת התעופה הלאומית של האמירות אבו דאבי, "איתיחאד אירווייז", מתחילה למכור היום (שלישי) כרטיסי טיסות לנוסעים ישראלים. הכרטיסים, שיימכרו דרך חברת "טל תעופה", יהיו ליעדים רבים בעולם, בהם במזרח התיכון ובאסיה.

"בשבועות האחרונים אנו עדים לעליה בדרישה מהשוק הישראלי ורצון לחזור ולטוס", אמר ניסים סגיס, סמנכ"ל מסחר בטל תעופה. "אנו נרגשים לשתף פעולה עם שותפינו החדשים, ולהציע לנוסעים מישראל את האפשרות לחוות את חווית השרות המפורסם של אתיחאד לאבו דאבי ויעדים נוספים ברשת הטיסות העולמית שלה".

לכתבות נוספות בנושא >>

נתניהו: "הזמנו את המשלחת של איחוד האמירויות לישראל"

אחרי ההסכם: איחוד האמירויות הסירה את החרם הכלכלי על ישראל

אחרי האמירויות: סודאן וסעודיה בפנייה לישראלים – בואו לבקר

אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות
אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות | צילום: Shutterstock

אתמול, כזכור, משלחת ישראלית מקצועית נחתה בבירת איחוד האמירויות בטיסת אל על LY971, יחד עם משלחת אמריקנית. הביקור כולל פגישות עבודה של צוותים משותפים במגוון נושאים, לקראת חתימה על הסכמים לשיתוף פעולה בתחומים האזרחיים והכלכליים.

דובאי, מהערים היפות באיחוד האמירויות
דובאי, מהערים היפות באיחוד האמירויות | צילום: Shutterstock

בשבוע שעבר פורסם בחדשות 13 כי חברת התעופה "אל-על" החזירה לעבודה שלושה טייסים שהוצאו לחל"ת, על מנת שאלה יחלו להתכונן לטיסה הראשונה שעתידה לצאת בקרוב מישראל לאיחוד האמירויות.

בהודעה שנשלחה לטייסי אל-על, נכתב כי "היום אישרנו באופן מיוחד החזרה לכשירות של שלושת הטייסים הבכירים ביותר בצי 737 לטובת ביצוע טיסה לאיחוד האמירויות". הטייסים יעברו טיסת רענון וסימולטור, זאת "לטובת טיסה היסטורית ומשמעותית לכל עם ישראל", לשון ההודעה.