חבריהם של יניב ותומר שנהרגו בתאונה - רצים לזכרם במרתון ת"א

רויטל וינשטיין, אחותו של תומר, רוכב האופניים שנדרס למוות בכביש 5511 סמוך למחלף הדרים שבשרון, התייחסה ליוזמה לזכרו של אחיה: "הוא היה ספורטאי בכל רמ"ח איבריו, שהשתתף במירוץ כל שנה"

זמן צפייה: 02:59

חבריהם ומשפחותיהם של תומר וינשטיין ויניב לוגסי, רוכבי האופניים שנהרגו מפגיעת רכב בכביש 5511, סמוך למחלף הדרים שבשרון, החליטו לרוץ במרתון תל אביב שיערך מחר, לזכרו של תומר, שרשם את עצמו למירוץ חצי המרתון, לפני שנהרג בתאונה הקטלנית וחברו יניב שרכב לצדו ונהרג. רויטל וינשטיין, אחותו של תומר, התייחסה היום (חמישי) ליוזמה לזכרו של אחיה.

רויטל אמרה כי "אחי היה ספורטאי בכל רמ"ח איבריו. הוא היה משתתף במירוץ בתל אביב כל שנה. החלטנו להירתם למשימה שאליה הוא התחייב במרתון הקרוב". רויטל ציינה כי "מעל 100 חברים ישתתפו ביוזמה, גם חבריו של יניב לוגסי, שנהרג בתאונה לצדו, יגיעו להשתתף".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אגמי החלחול קרסו, הציפו השדות – וגרמו לחקלאי נזק במיליונים

פרשת הצוללות: אבריאל בר יוסף יואשם כפוף לשימוע בגין שוחד

רחובות חסומים ושיבושי תנועה: תל אביב נערכת למרתון השנתי

רויטל וינשטיין, אחותו של תומר, רוכב האופניים שנהרג בתאונה בשרון
רויטל ויינשטיין, אחותו של תומר, רוכב האופניים שנהרג בתאונה בשרון | צילום: חדשות 13

כזכור, יהונתן פדידה, הנהג שמואשם בדריסתם למוות וינשטיין ולוגסי, נהג בזמן התאונה במהירות מופרזת של לפחות 158 קמ"ש, בעוד הוא נמצא תחת השפעת סמים מסוג קנאביס.

רויטל התייחסה להשפעה של התאונה בה נהרג אחיה: "כל תאונה כזאת תמיד מזעזעת את כולם. המקרה של אחי נגע בהרבה בני אדם. אנשים צריכים להבין שכאשר עולים לנהוג ברכב תחת השפעת סמים, הם מסכנים אנשים אחרים. הענישה צריכה להיות חמורה יותר, למען יראו ויראו".