ממחר: תבוטל הגבלת הנוסעים בתחבורה הציבורית בשעות העומס

שרי התחבורה והבריאות סיכמו כי אוטובוס יוכל להכיל יותר מ-20 נוסעים מ-7:00 עד 8:30 ומ-13:00 עד 15:00 – השעות שבהן תלמידים נוסעים לבתיה"ס וחוזרים מהם. "מסייע למערכת החינוך לשוב לשגרה"

זמן צפייה: 03:42

הגבלת 20 הנוסעים בתחבורה הציבורית תבוטל החל ממחר (רביעי) בשעות העומס – כך סיכמו היום שרת התחבורה מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין. מדובר על השעות שבהן תלמידים נוסעים לבתי הספר ובחזרה מהם - נוסעים מ-7:00 עד 8:30 ומ-13:00 עד 15:00.

נוסף על כך, סיכמו השניים כי בהמשך השבוע ייערך דיון מקצועי בין נציגי המשרדים שבו תיבחן האפשרות של הרחבת היקף פעילות התחבורה הציבורית. זאת, כדי לסייע למשק כולו לחזור לשגרה.

"החלטה זו מסייעת לרשויות המקומיות להשיב את פעילות מערכת החינוך לשגרה בצל הקורונה", אמרה השרה רגב. "אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין שהבין את החשיבות הגדולה של חזרת תלמידי בתי הספר לפעילות". מדובר בהחלטה הראשונה של רגב כשרת התחבורה, לאחר שאתמול נכנסת לתפקיד בתום חמש שנים במשרד התרבות והספורט.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

דיווח: ישראל ביצעה מתקפת סייבר נגד מתקן ימי באיראן

ארבעה נעצרו בחשד לחטיפת קטין – כחלק מסכסוך חמולות

"מרחץ דמים": הישראלי שהסתבך ב"פרשת מכונות ההנשמה" מדבר

תחבורה הציבורית
תחבורה הציבורית | צילום: iStock

כזכור, ביום שישי שעבר התחבורה הציבורית שבה לפעול בסופי השבוע, זאת לאחר שצומצמה בשל התפשטות מגפת הקורונה. באזורים שבהם פעלו האוטובוסים גם בימי שבת, התחדשה הפעילות גם כן לאורך כל סוף השבוע. עם זאת, במשרד התחבורה החליטו בינתיים שלא לחדש פעילות של קווים שפעילותם הופסקה מאז פרוץ המגפה.

באוטובוס נדרשים הנוסעים לשמור על ריחוק חברתי, לעטות מסכות ולהימנע מנסיעה במקרה של תסמיני מחלה.

שרת התחבורה מירי רגב
שרת התחבורה מירי רגב | צילום: חדשות 13