אל על תבצע בקרוב טיסה לאיחוד האמירויות - טייסים החלו בהכנות

אומנם חברת התעופה טרם זכתה במכרז, אולם לחדשות 13 נודע כי שלושה טייסים הוחזרו מהחל"ת על מנת להתכונן לטיסה הראשונה שתצא מישראל - לנסיכויות. "טיסה היסטורית ומשמעותית" • פרסום ראשון

זמן צפייה: 04:37

פרסום ראשון: חברת התעופה "אל-על" החזירה היום (חמישי) לעבודה שלושה טייסים שהוצאו לחל"ת, על מנת שאלה יחלו להתכונן לטיסה הראשונה שעתידה לצאת בקרוב מישראל לאיחוד האמירויות. החברה אומנם טרם זכתה במכרז וכלל לא בטוח שתהיה זו שתוציא את הטיסה לנסיכויות, אולם אם ההכנות לא יחלו בקרוב - אל-על לא תוכל לטוס גם אם תזכה במכרז.

בהודעה שנשלחה לטייסי אל-על, נכתב כי "היום אישרנו באופן מיוחד החזרה לכשירות של שלושת הטייסים הבכירים ביותר בצי 737 לטובת ביצוע טיסה לאיחוד האמירויות". הטייסים יעברו טיסת רענון וסימולטור, זאת "לטובת טיסה היסטורית ומשמעותית לכל עם ישראל", לשון ההודעה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מאסר עולם למבצע טבח המסגדים בניו זילנד: "מעשה בלתי אנושי"

הובא למנוחות הרב שנדקר למוות בפ"ת; צה"ל מיפה את בית המחבל

כתב אישום: צעיר נרצח במהלך עסקת סמים שהשתבשה בירושלים

דובאי, מהערים היפות באיחוד האמירויות
דובאי, מהערים היפות באיחוד האמירויות | צילום: Shutterstock

לפני כשבועיים, עת נודע דבר נרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, סייר ראש הממשלה בנימין נתניהו בנמל התעופה בן גוריון, ובישר כי במסגרת ההסכם מתוכננות טיסות ישירות לאבו דאבי ולדובאי דרך סעודיה - שעד כה לא איפשרה לחברות תעופה ישראליות לטוס מעל שטחה.

"זה ישנה את התעופה הישראלית ואת הכלכלה הישראלית בהיקף אדיר של תיירות לשני הצדדים והשקעות", ציין נתניהו. "האמירטים מאוד מעוניינים בהשקעות מאסיביות בישראל בטכנולוגיה. בייבוא של מוצרים זולים. זה יועיל מאוד לצרכן הישראלי. זה זריקת מרץ לכלכלה הישראלית שתטיב עם כל אזרח ואזרח". שרת התחבורה מירי רגב: "בשורה אדירה לכלכלה הישראלית".

מטוס של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון
מטוס של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון | צילום: רויטרס