נוסע במהירות נגד התנועה בכביש 5 – ומנופף לנהג שמצלם • תיעוד

בסרטון שפרסמה עמותת "אור ירוק" ניתן לראות את הרכב האדום דוהר בכביש, כשמולו עוברות מכוניות רבות, אוטובוסים ומשאיות - וברקע נשמעות צפירות של הנהגים הזועמים

זמן צפייה: 01:17

עמותת "אור ירוק" פרסמה היום (רביעי) תיעוד של נהג שנוסע במהירות נגד כיוון התנועה בכביש 5. בתיעוד ניתן לראות את הרכב נוסע במהירות, כאשר שאר הרכבים פינו לו את הנתיב והוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה. לאחר שהבחין באדם שצילם אותו מחלון רכבו – הוציא את ידו מהחלון ונופף לו.

תיעוד נוסף שפורסם אתמול חושף את תרבות הנהיגה הפרועה של חלק מהנהגים הישראלים. לאחרונה נעצר נהג מיניבוס בשל נסיעה שמסכנת את הציבור. בסרטון מעצרו, שבוצע על ידי יחידת "יואב" של המחוז הדרומי במשטרה, נראה הנהג עובר בין נתיבים בכביש 6 בצורה מסוכנת, ובהמשך אף עוקף מכוניות דרך השול.

שוטרי מרחב נגב ביצעו חסימה ועצרו את הנהג - שהחל להתעמת איתם. להפתעתם, גילו השוטרים במיניבוס יותר מ-20 בני אדם. נוסף על כך, התברר כי הנהג מעולם לא הוציא רישיון.

עוד בחדשות 13:

מיניבוס מזגזג – ועוקף דרך השול: תיעוד הבריונות בכבישי הדרום

תאונה קטלנית בשרון: שני רוכבי אופניים נהרגו מפגיעת רכב

צעיר נהרג בתאונה בשרון; כשחולץ מרכבו התברר שהיה דקור בגופו

נהיגה פראית בכבישי הדרום
נהיגה פראית בכבישי הדרום | צילום: חדשות 13

בפעילות סמויה אחרת באותו שבוע, נעצר נהג אוטובוס שתועד מבצע פרסה בכביש מהיר, תוך שהוא חוסם כמה נתיבים. הקצין שעצר אותו גילה שהיו בכלי הרכב עשרות נוסעים. "הוא סיפר שהוא היה עם נוסעים בדרך לתחנה המרכזית והוויז הטעה אותו", סיפר סנ"צ שמעון בוטבול, קצין אגף התנועה של המחוז הדרומי.

מאמצי המשטרה להיאבק בבריונות בכביש הצליחו לצמצם במידה ניכרת את התופעה. רק בחודש האחרון נרשמו באזור יותר מ-200 דוחות תנועה על עבירות של אי ציות לרמזור דרום, ונתפסו עשרות נהגים מהמגזר הבדואי שנוהגים בלי רישיון.