הקטל בכבישים: בת 4 נהרגה בלוד; שני אופנוענים מתו בת"א ובי-ם

צוותי ההצלה מצאו את פנינה משה בכיסא הבטיחות כשהיא במצב אנוש, ובהמשך נקבע מותה. האם לחדשות 13: לא יכולה להכיל את הצער • גבן כבן 30 נהרג מפגיעת רכב בבירה, בן 25 מת מפגיעת טרקטור בת"א

פנינה משה בת ה-4, נהרגה בתאונת דרכים ברמלה
פנינה משה בת ה-4, נהרגה בתאונת דרכים ברמלה | צילום: באדיבות המשפחה

פנינה משה, ילדה בת ארבע, נהרגה היום (שני) בתאונת דרכים קשה בלוד. זאת, לאחר שהרכב שבו נסעה עם אמה התנגש בכבאית. האם נפצעה קל באירוע. הילדה פונתה לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותה. חובשי מד"א סיפרו על שאירע בזירה: "בתוך הרכב הפגוע ישבה על כיסא הבטיחות ילדה בת 4 - מחוסרת הכרה".

אמה ורד סיפרה לחדשות 13: "זה קשה מאוד - יש תחושה של אמא שאתה מרגיש את זה, וכשאתה שומע את זה - אז זה עצוד עצוד מאוד. עצוב כך שאני לא יכולה להכיל את הצער הזה, או להכיל את הצער של בעלי. איך הוא יתמודד עם מה שאני עשיתי, שאני גרמתי. מי אשם או לא אשם... אי אפשר להתמודד עם המראה של בעל עצוב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הישראלי שחשוד בהעברת מידע לגורמים זרים: יעקב אבו אל קיעאן

בית המשפט הכריע: משה איבגי יישלח ל-11 חודשי מאסר

היום לפני 15 שנים: הקולות והתמונות מפרוץ מלחמת לבנון השנייה

תאונת דרכים, לוד
תאונת דרכים בלוד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

זו אינה תאונת הדרכים היחידה שגבתה קורבנות היום. מאוחר יותר, תוך זמן קצר, שני רוכבי אופנוע נהרגו בתל אביב ובירושלים. בבירה, האופנוען כבן ה-30 נפצע קשה מפגיעת רכב בצומת גולומוב-רמת שרת שבמלחה. זמן קצר לאחר התאונה, נקבע מותו של רוכב האופנוע.

זמן קצר קודם לכן, תאונה התרחשה בין רוכב אופנוע כבן 25 לטרקטור ברחוב קק"ל בתל אביב. הצעיר נפגע קשה, ובתום פעולות החייאה נאלצו אנשי הרפואה לקבוע את מותו.

מוקדם יותר הבוקר, אירעה תאונת דרכים בין קורקינט חשמלי לרכב פרטי בדרך בן גוריון בבת ים. רוכב הקורקינט, נער בן 18, פונה לבית החולים איכילוב כשהוא במצב בינוני לאחר פגיעת ראש. נוסף על כך, תאונת דרכים נוספת התרחשה בין משאית לאופנוע ברחוב המכבים שבבני ברק. רוכב האופנוע פונה במצב בינוני לבית החולים שיבא כשהוא במצב בינוני ונפגע בגבו ובגפייו.