התינוקת הועלתה לקרון - והרכבת נסעה: "הייתה בידיים טובות"

אישה העלתה את ילדתה לקרון, וכאשר התפנתה להעלות בן נוסף שלה, גילתה שהרכבת יצאה מהתחנה. עובדים השגיחו על התינוקת עד שהוחזרה לאם המבוהלת. מנהל התחנה: "לא הפסקתי לחשוב על הבנות שלי"

זמן צפייה: 01:33

תינוקת בת חמישה חודשים נפרדה היום (חמישי) מאמה ברכבת, לאחר שעגלתה הועלתה אל אחד מהקרונות, כשהדלתות נסגרו - והרכבת החלה בנסיעתה. כעבור כמה דקות שבהן עובדי רכבת ישראל השגיחו על התינוקת, היא הוחזרה לאם המבוהלת בריאה ושלמה.

כשיצאה הרכבת מהתחנה שמע מנהל תחנת בנימינה, אילן סאייג, צעקות מרציף שלוש, שממנו יוצאות רכבות פרבריות דרומה. סאייג מיהר למקום, שם התברר לו כי לאחר שהתינוקת הועלתה לקרון, אמה התפנתה להעלות גם את בנה הגדול - אך הרכבת החלה לנסוע דרומה בלעדיהם.

כתבות נוספות בחדשות 13:

"לטובת התינוק": בית המשפט חייב הורים לחסן את בנם

הסוף לצפיפות ברכבת? כך תיראה המסילה הרביעית בתל אביב

חיבל במחסום, פרץ למסילה – ויידה אבנים על הרכבת • תיעוד

עובדי הרכבת שסייעו לאמא
עובדי הרכבת שסייעו לאמא | צילום: דוברות רכבת ישראל

מנהל התחנה הצמיד את אחד מהעובדים לאם המודאגת, ויצר קשר עם צוותי התחנות באזור ועם פקח הרכבת המדוברת. אותו פקח איתר את העגלה והשגיח על התינוקת עד הגעת הרכבת לתחנת חדרה, שם העביר אותה לחזקת מנהלי התחנה. המנהלים, סיני סימנטוב ומורדי בן שמחון, הביאו את התינוקת למשרדם והרגיעו אותה עד להגעת האם.

נוסף על כך, סיני סימנטוב, מנהל תחנת חדרה, אמר כי "בתור אבא לתינוק בן חודש, אני עדיין רועד מהתרגשות. לכן כל הזמן דאגתי להדגיש לאמא שהתינוקת בידיים טובות שכבר גידלו שני תינוקות. בעוד מספר ימים אני יוצא לחופשת לידה, וקיבלתי אימון מצוין".

רכבת ישראל
רכבת ישראל | צילום: ללא קרדיט

גם מורדי בן שמחון, מנהל המשמרת בתחנת חדרה, לא נשאר אדיש למקרה המרגש: "לא הפסקתי לחשוב על הבנות שלי, מיד אחרי שמסרתי את התינוקת לאמא התקשרתי לילדות שלי ושאלתי לשלומן".