בתוך שעות: בת 3 נשכחה ברכב ומתה; בת 5 נפגעה מאוטובוס ונהרגה

בכפר עוזייר שבגליל, תאלין נשכחה ברכב סגור במשך שעות. בתום פעולות החייאה, קבעו הרופאים את מותה • בצפת, ילדה נפגעה מאוטובוס ונפצעה אנוש. כעבור שעות שבהן נלחמו על חייה, היא מתה מפצעיה

זמן צפייה: 00:22

שתי טרגדיות בתוך זמן קצר: תאלין ח'טיב בת ה-3 מכפר עוזייר שבגליל מתה היום (שלישי) לאחר שנשכחה ברכב סגור במשך שעות. צוות מד"א שהוזעק לזירה ביצע בה פעולות החייאה תוך כדי שהעביר אותה לבית החולים פדה-פוריה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה."אנחנו לא מצליחים לעכל את הבשורה", מסרה משפחתה של תאלין, שחוגגת היום את היום הראשון בחג הקורבן "אל-אדחא".

בצפת, ילדה בת 5 נפגעה מאוטובוס ברחוב הנשרים ונפצעה באורח אנוש. היא הועברה לקבלת טיפול בבית החולים זיו, אך כעבור כמה שעות - מתה מפצעיה. המשטרה פתחה בחקירת המקרים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

יו"ר הוועדה המארגנת של האולימפיאדה: לא שולל ביטול התחרויות

משרד התחבורה הודיע: חובת התקנת המערכת לשכחת ילדים תידחה בשנה

בשיא עונת הטיולים: אזהרה כניסה לנחלים בגולן ובגליל בשל זיהום

תאלין ח'טיב בת ה-3 שנשכחה ברכב בכפר עוזייר
תאלין ח'טיב בת ה-3 שנשכחה ברכב בכפר עוזייר | צילום: באדיבות המשפחה

פרמדיק מד"א נזיה סלייח וחובש בכיר במד"א עומר חמאיסי, שהוזעקו לזירה שבה נשכחה בת ה-3 ברכב, סיפרו: "הגענו לכפר וחברו אלינו עם פעוטה מחוסרת הכרה, לאחר שככל הנראה שהתה זמן ממושך ברכב סגור. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה וחמה מאוד למגע. ביצענו בה פעולות החייאה ובמקביל קיררנו אותה ופינינו אותה לביה"ח תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי". "לצערנו הרב", הוסיפו מבית החולים, "למרות מאמצי ההחייאה הממושכים - נאלצו הרופאים לקבוע את מותה".

יוסף שמואל מרקוביץ, חובש באיחוד הצלה שהגיע לזירת התאונה שבה נהרגה בת ה-5, סיפר: "מדובר בילדה הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי זיו במצב אנוש ולא יציב". "עקב אופי התאונה, צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר עוברי אורח שנתקלו בתאונה ולקו בחרדה", הוסיף גיא שאול, חובש נוסף של איחוד הצלה.

מבית החולים זיו נמסר כי הילדה "הובהלה אלינו במצב אנוש, והועברה במהירות לחדר הניתוח עם פגיעה קשה ורב מערכתית, הכוללת מעיכה מסיבית של איבריה. לצערנו, נקבע מותה. אנו משתתפים בצער המשפחה".