הטרגדיה בדרך לטיול בחג: "ראיתי את בעלי על הכביש - והבנתי"

משפחתו של חיים הר כסף, שנהרג אתמול בכביש 6 באירוע שבו בתו נפצעה קשה, נפרדת ממנו בכאב: "נפטר בשיא פריחת חייו - מפעל חייו נגדע". על הידיעה על מותו דרך ווטסאפ: "זוועה שצריך לעצור"

זמן צפייה: 02:29

משפחתו של חיים הר כסף, ההרוג מהתאונה הקשה בכביש 6, נשאה היום (רביעי) דברים לזכרו. "הוא חינך אותנו לרגע הזה, הוא היה אבא מושלם שתמיד היה שם מאחורי הקלעים גם שלא ידענו. זו אבדה ענקית לכל האנשים שהוא עזר להם. הוא נפטר בשיא פריחת חייו, בטרם הגשמת חלומו להיות עורך דין, מפעל חייו נגדע כשהוא הלך לנו", סיפרו אשתו רויטל ובנו.

"האג'נדה שלו הייתה לעזור לאנשים במשברים כלכליים ולתת להם הרגשה שיש לאן לפנות גם אם מסתבכים בשוק האפור. הוא שאף להקים מערך שיגרום לאנשים להפסיק לשלם ריביות מופרזות ולהפסיק להלוות כסף בריביות גבוהות - ואנחנו נמשיך את המסורת שלו" אומרת משפחתו בכאב.

לחדשות נוספות בחדשות 13 >>

בכירים בליכוד נגד ריבלין: "לא קובע את תוצאות הבחירות"

הערכה: נתניהו יבקש פטור מהגעה לדיון פתיחת שלב ההוכחות

עלייה קלה במקדם ההדבקה; ירידה במספר החולים שבמצב קשה

חיים הר כסף, מתנדב 'הצלה' שנהרג בתאונה בכביש 6
חיים הר כסף, מתנדב 'הצלה' שנהרג בתאונה בכביש 6 | צילום: חדשות 13

כזכור, הר כסף בן ה-43, תושב בני ברק ומתנדב בארגון "הצלה", נהרג אתמול בתאונת דרכים במנהרה בכביש 6 סמוך למחלף עין תות, כשברכבו בתו בת ה-17 שנפצעה קשה ושני ילדים אחרים, בהם תינוק בן שנתיים, שנפצעו קל. במקביל, אשתו וילדיו שנסעו במכונית נוספת והיו עדים לתאונה, קיבלו את הבשורה על מותו בקבוצת ווטסאפ - לפני ההודעה הרשמית. "ראיתי את בעלי על הכביש והבנתי לאן זה הולך. את כל המראות הקשיים ראיתי מול עיניי", אמרה אלמנתו.

נוסף על כך, התייחסה אלמנתו של הר כסף לסוגיית העברת הידיעה על מותו בווטסאפ: "בכוונה הגבתי בקבוצה שאני אשתו ולי עוד לא הודיעו. רציתי שדבריי יופצו ושתופסק העברת אינפורמציה שכזו דרך הפלטפורמות הללו. צריך לעשות משהו שיעצור את הזוועה הזו שאדם מגלה על אובדן קרוב אליו דרך הווטסאפ".