תאונת עבודה בדרום: צעיר נהרג מפגיעת מלגזה ברהט

בן ה-20 נפצע אנוש באזור התעשייה שבעיר. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא נשימה ודופק, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה, ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת נסיבות האירוע

תאונת המלגזה ברהט
תאונת המלגזה ברהט | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צעיר כבן 20 נהרג היום (שישי) ככל הנראה מפגיעת מלגזה באזור תעשייה ברהט שבדרום. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק או נשימה, ונאלץ לקבוע את מותו במקום.

"כשהגענו למקום ראינו צעיר בשנות העשרים שוכב בסמוך למלגזה", סיפר חובש מד"א עלא אלהוזייל, "הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מחבלת ראש קשה ומחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

לעוד כתבות בנושא:

כתוצאה מקריסת מנוף שמותקן על משאית: פועל כבן 60 נהרג בחיפה

קבלן החשוד בגרימת מוות ברשלנות של הפועל בהרצליה: רמי שבירו

"תחום הבטיחות הוזנח שנים": ההרוג ה-54 בתאונת עבודה ב-2019

תאונת המלגזה ברהט
תאונת המלגזה ברהט | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ביום ראשון, כזכור, פועל כבן 60 נהרג סמוך למפעל בשדרות ההסתדרות בחיפה, לאחר שנפגע מקריסת מנוף שמותקן על משאית. צוות מד"א הגיע למקום ומצא את הגבר ללא סימני חיים עם חבלת ראש קשה ונאלץ לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע סיפר: "כשהגענו למקום ראיתי בשביל הגישה סמוך למפעל גבר שוכב מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. תוך כדי הבדיקות הרפואיות סיפרו לי שהוא נפצע בזמן עבודתו. הוא היה ללא סימני חיים, ולפרמדיקים של מד״א לא נותר אלא לקבוע את מותו".

לפני כשבועיים פועל כבן 40 נהרג כתוצאה מנפילה מגובה בבניין מגורים ברחוב משה זאב פלדמן בירושלים, בזמן שככל הנראה עסק בעבודות שיפוצים. תחילה, צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית וביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע מותו. מהמשטרה נמסר כי מבירור ראשוני של האירוע, עולה החשד כי האיש עבד במרפסת בקומה הרביעית בבניין הנמצא בשלבי הרחבה, ממנה ככל הנראה נפל מסיבה שטרם ברורה.

לפני כחודש, פועל כבן 20 נהרג מפגיעת משטח בטון שהתנתק ממנוף במפעל באזור תעשייה הסמוך ליישוב מעלה אדומים. צוותי מד"א הגיעו למפעל, מצאו את העובד כשהוא ללא רוח חיים – ונאלצו לקבוע את מותו.