חשד לרצח כפול: שני הרוגים ופצוע באירוע ירי בקלנסווה

ע"פ חקירה ראשונית, גבר ניתק חשמל של בית בעיר, נכנס למבנה - והחל לירות על הנוכחים. ליית נסרה בן ה-19 ומוחמד חטיב בן ה-22 נפצעו אנוש, ובהמשך נקבע מותם. צעיר נוסף כבן 20 נפצע בינוני

זמן צפייה: 01:02

האלימות בחברה הערבית: ליית נסרה בן ה-19 ומוחמד חטיב בן ה-22 נהרגו הלילה (שישי) באירוע ירי שאירע בקלנסווה. על פי החקירה הראשונית, היורה ניתק את החשמל בבית, נכנס למבנה - והחל לירות על כל הנוכחים בחדר. המשטרה פתחה בחקירה.

תחילה, נסרה נפצע אנוש והובהל לבית החולים מאיר תוך כדי שצוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה, אלא שבהמשך - הצוות הרפואי קבע את מותו. חטיב, אשר נפצע באורח קשה, נותח בבית החולים בילינסון - ומת במהלכו. באותו אירוע, צעיר שלישי כבן 20 נפצע בינוני והועבר לקבלת טיפול בבית החולים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שינוי אמיתי או מסכה לצרכי בחירות: האם בן גביר אכן התמתן?

גנץ: "מצבי איתן מעל אחוז החסימה וצומח – לא אפרוש"

5,000 איש באצטדיון פתוח, 3,000 באולם סגור: אלו ההקלות החדשות

לית' נסרה, נורה למוות בקלנסווה
לית' נסרה, נורה למוות בקלנסווה | צילום: באדיבות המשפחה

מוחמד חטיב, נורה למוות בקלנסווה
מוחמד חטיב, נורה למוות בקלנסווה | צילום: באדיבות המשפחה

הפרמדיקים של מד"א עלי נסראללה ונעמה קרמניאן סיפרו: "הפצועים הובאו לתחנת מד"א ברכבים פרטיים כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות על מנת להעריך את מצבם והתחלנו בטיפול. אחד מהפצועים שהיה מחוסר הכרה פונה לבית החולים מאיר תוך כדי פעולות החייאה ושני הפצועים הנוספים פונו לבילינסון, מצבו של אחד מהם הדרדר במהלך הפינוי והנשמנו אותו".

אירי הירי בקלנסווה
אירי הירי בקלנסווה