חשד: גבר התחזה לקבליסט ועקץ נשים שביקשו למצוא אהבה

שרון גולן נעצר בחשד שהבטיח לנשים להחזיר אהבות נכזבות תמורת תשלום. בין היתר, עשק 47 אלף שקלים בפעם אחת, וזייף כתבה רומנטית אליה הכניס המלצות אודות שירותו

שורות מתוך ספר הקבלה
שורות מתוך ספר הקבלה | צילום: חדשות 13

שרון גולן, תושב רחובות בן 34, נעצר אתמול (שני) בחשד שהתחזה למיסטיקן, ופתח אתר אינטרנט שבו הבטיח להחזיר אהבות נכזבות תמורת תשלום. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום חמישי.

החשוד גבה אלפי שקלים מכל לקוחה, ופעם אחת אף הצליח להוציא במרמה 47 אלף שקלים מאישה שביקשה לשכור את שירותיו. נוסף על כך, ה"קבליסט" חשוד כי בנה פרסם באתר האינטרנט שלו כתבה, שאת חלקה הוא ערך וזייף, ואף הכניס אליה את פרטיו וכן המלצות אודות שירותיו, כך שייראה כאילו מדובר בכתבה מקורית.

ינאי פרישר עורך דינו של החשוד שי רודה
ינאי פרישר עורך דינו של החשוד שי רודה | צילום: חדשות עשר

עוד עולה מחקירת הפרשה כי ה"מיסטיקן" דרש מקורבנותיו שיפקידו את התשלום לחשבונות בנק שונים, ומשך מהם את הכסף באמצעות קוד שהשיג במרמה.

עורך דינו של החשוד, שי רודה: "מרשי מכחיש את החשדות נגדו וטוען לחפותו. החקירה בראשיתה וככל שהיא תתפתח ותתקדם אני סבור שהחשדות יעלמו כלא היו".

לפני כחודש נעצר תושב טירת כרמל, בן 29, נעצר בחשד לעבירות מין, התחזות וקבלת דבר במרמה. על פי החשד, הוא הפעיל במשך כשנה עמוד אינסטגרם מזויף של עסק להלבשה תחתונה, שדרכו פנה אל נשים בשנות ה-30-20 לחייהן ופיתה אותן לשלוח אליו תמונות אינטימיות. מעצרו הוארך עד יום חמישי.

החשוד פנה אל הנשים בתור בחורה בשם נטלי, תחת עמוד שנקרא ״hermos israel״, תוך התחזות לחברת הלבשה תחתונה אמיתית, המוכרת בשם ״hermosa Israel". הוא הבטיח להן כי תמונותיהן נדרשות לטובת בחינה מקצועית של התאמתן להשתתפות בקמפיין שבתמורה לו הן ישתכרו באלפי שקלים.