נוסעים ישראלים התעקשו לשבת במחלקת עסקים – ועיכבו טיסה שלמה

טיסת אל על שיצאה מנתב"ג לגרמניה נאלצה לחזור על עקבותיה לאחר שהנוסעים, שרכשו מושבים למחלקת תיירים הזולה יותר, התפרעו והתנהגו באלימות. למקום הוזעקה משטרה והם הורדו מהמטוס

זמן צפייה: 01:23

הישראלי המכוער: טיסת אל על שיצאה הבוקר (שני) מנתב"ג לגרמניה נאלצה לעצור את ההמראה ולחזור לטרמינל, לאחר שנוסעים התעקשו לשבת במחלקת עסקים - למרות העובדה כי רכשו מושבים במחלקת תיירים. הנוסעים התפרעו והתנהגו באלימות ושוטרים שהגיעו למקום נאלצו להורידם מהטיסה.

הנוסעים לא רכשו כרטיסים למחלקת העסקים אלא למחלקת התיירים הזולה יותר, אך טענו בכל זאת כי מגיע להם ליהנות מהמושבים היוקרתיים. משנאמר להם לחזור למושבים אליהם רכשו כרטיסים מבעוד מועד, הם התפרעו והתנהגו באלימות. כתוצאה מכך כאמור נאלץ המטוס לעצור את ההמראה ולחזור על עקבותיו, על מנת שניתן יהיה להוריד את מזוודותיהם, ואותם, מהטיסה.

טיסת אל על לגרמניה היא לא היחידה שנרשמו בה עיכובים בנתב"ג הבוקר. מוקדם יותר היום התעכבו שלוש טיסות של חברת סאן דור בגלל תקלות טכניות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משליך כיסא ומשתולל: תיעוד – צעיר מכה מתפלל בקבר שמעון הצדיק

"התחמם והכה מלצרית": נעצר חשוד מרכזי בתקיפה ב"בית הפנקייק"

אל על
אל על | צילום: וויקפדיה / אל על

מחברת אל על נמסר בתגובה כי: "לצערנו הבוקר חלו עיכובים במספר טיסות חברת סאן דור בשל תקלות טכניות. סאן דור עושה כל שנדרש כדי למזער את האיחורים על מנת לתת פתרון אופטימלי ולהוציא את הטיסות בהקדם האפשרי. בנוסף, חל עיכוב בטיסת אל על לצורך הורדת חלק מהנוסעים. אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחותינו".

בחודש שעבר תיעדה מצלמת האבטחה בבית כנסת בקבר שמעון הצדיק בירושלים חשוד בשנות ה-30 לחייו תוקף באלימות מתפלל במקום. בתיעוד נראה הצעיר חובט במתפלל ומשליך עליו כיסאות. החשוד נעצר.

תיעוד: זרק כיסא בבית הפנקייק
תיעוד: זרק כיסא בבית הפנקייק | צילום: החדשות 13

מוקדם יותר באותו השבוע, עצרה המשטרה חשוד מרכזי בתקיפה שהתרחשה במסעדת "בית הפנקייק" בנתניה. זאת, לאחר שפורסם תיעוד שבו נראה אדם מכה מלצרית במסעדה, ותוקף את אחראי המשמרת בעזרת אחד מהכיסאות במקום. לפי החשד, הוויכוח התלקח לאחר שהתוקף ביקש מהמלצרית במקום שתנקה את השולחן שעליו התיישב ללא הוראת המארחת - דבר שככל הנראה עורר את זעמו והניע אותו לתקוף את עובדי המסעדה.

מנחם ולרשטיין, הבעלים של "בית הפנקייק", סיפר ל"הכל כלול" אודות המקרה האלים: "בשעות הערב, לקראת 20:00, המסעדה הייתה די מלאה - ושני לקוחות התיישבו ליד שולחן מלוכלך. מלצרית אחת ניגשה אליהם, וביקשה לא לשבת לבד, לעבור קודם דרך המארחת". לדבריו, "אחד העובדים דיווח שהריח אלכוהול מפי אחד מהגברים. אותו גבר פנה למארחת - שביקשה ממנו לחכות עוד כמה דקות".