מיניבוס מזגזג - ועוקף דרך השול: תיעוד הבריונות בכבישי הדרום

בסרטון נראה גבר שהסיע יותר מ-20 בני אדם, מבלי שהוציא רישיון מעולם, עובר בין נתיבים בכביש 6 בצורה מסוכנת, לפני שנעצר ע"י המשטרה • נהג אוטובוס נעצר לאחר שתועד מבצע פרסה בכביש מהיר

זמן צפייה: 01:46

הסכנה בכבישים: נהג מיניבוס נעצר לאחרונה בשל נסיעה שמסכנת את הציבור. בסרטון מעצרו, שבוצע על ידי יחידת "יואב" של המחוז הדרומי במשטרה, נראה הנהג עובר בין נתיבים בכביש 6 בצורה מסוכנת, ובהמשך אף עוקף מכוניות דרך השול.

שוטרי מרחב נגב ביצעו חסימה ועצרו את הנהג - שהחל להתעמת איתם. להפתעתם, גילו השוטרים במיניבוס יותר מ-20 בני אדם. נוסף על כך, התברר כי הנהג מעולם לא הוציא רישיון.

נהיגה פראית בכבישי הדרום
נהיגה פראית בכבישי הדרום | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"אורלי בן ארי קראה בעבר לשי ניצן 'היטלר' ו'אל-קאעידה'"

צה"ל: מחבל חמוש התקרב לגדר הרצועה – כלי טיס ביצע לעברו ירי

החשד: הנערים הזמינו מונית עבור בת ה-14 – ואנסו אותה בביתם

בפעילות סמויה אחרת באותו שבוע, נעצר נהג אוטובוס שתועד מבצע פרסה בכביש מהיר, תוך שהוא חוסם כמה נתיבים. הקצין שעצר אותו גילה שהיו בכלי הרכב עשרות נוסעים. "הוא סיפר שהוא היה עם נוסעים בדרך לתחנה המרכזית והוויז הטעה אותו", סיפר סנ"צ שמעון בוטבול, קצין אגף התנועה של המחוז הדרומי.

מאמצי המשטרה להיאבק בבריונות בכביש הצליחו לצמצם במידה ניכרת את התופעה. רק בחודש האחרון נרשמו באזור יותר מ-200 דוחות תנועה על עבירות של אי ציות לרמזור דרום, ונתפסו עשרות נהגים מהמגזר הבדואי שנוהגים בלי רישיון.