לעיני הצופים בישראל: ארגנטינה ואורוגוואי נפרדו ב-2-2 דרמטי

29 אלף ישראלים צפו בהתמודדות בבלומפילד. קבאני העלה את הסלסטה ל-0-1 מבישול של סוארס, שהוסיף את השני לנבחרתו. אולם, אגוארו איזן ראשון מהגבהה של מסי, שקבע את תוצאות המשחק בפנדל

זמן צפייה: 01:18

חגיגה לחובבי הכדורגל בישראל: ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה נפרדו הערב (שני) מנבחרת אורוגוואי בתיקו 2-2 דרמטי, במסגרת משחק ראווה שארגן איש העסקים סילבן אדמס, שהתקיים לעיני 29 אלף צופים באצטדיון בלומפילד.

ארגנטינה פתחה טוב יותר את המשחק, אך דווקא הסלסטה עלו ליתרון 0-1 בדקה ה-34, מרגלי כוכבה של פריז סן ז'רמן, אדינסון קבאני, שכבש מבישול של לואיס סוארס, חברו של מסי לברצלונה. בדקה ה-44 נשרקה עבירה לזכות ארגנטינה וכולם ציפו לראות את ליאו מסי מסובב את הכדור היישר אל החיבורים, אומנם הכדור עבר את החומה אבל קמפאניה, השוער של אורוגוואי, קלט את הכדור בקלות. בדקה ה-63, הרים מסי כדור לעברו של אגוארו, וכוכב מנצ'סטר סיטי השווה ל-1-1.

אולם, בעיטה חופשית אדירה של סוארס בדקה ה-68 החזירה את היתרון לאורוגוואי. ארגנטינה לא ויתרה, לחצה על יריבתה, ובדקה ה-92 קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה. מסי ניגש לכדור, ובבעיטה מדויקת קבע את תוצאת המשחק - 2-2.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל פעילות שוטרת שהתחזתה לילדה: 25 נעצרו בחשד לפדופיליה

גנץ למשותפת: השמיעו את קולכם, אך הביקורת על צה"ל – אינה אמת

עקב פרסום חדשות 13: הוצבו מיגוניות ביישובים שלא זכאים לממ"ד

כוכב ארגנטינה לאו מסי
כוכב ארגנטינה לאו מסי | צילום: רויטרס

מסי כמובן אינו כוכב הכדורגל היחיד שהשתתף במשחק. בשורות נבחרתו פתחו כאמור גם חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו וקשר יובנטוס פאולו דיבאלה. עוד פתחו בהרכב ארגנטינה: אסטבן אנדראדה, רנסו סרביה, ניקולאס אוטמנדי, חרמן פסלה, ניקולאס טגליאפיקו, לאנדרו פארדס, רודריגו דה פול ומרקוס אקוניה.

מנגד, בשורות אורוגוואי פתחו כאמור , לואיס סוארס, וכן כוכבה של פריז סן ז'רמן, אדינסון קבאני. נוסף עליהם, פתחו גם קמפניה, קאסרס, קואטס, דייגו גודין, וינייה, טוריירה, וסינו, ואלוורדה ולוסאנו.

נציגי המשטרה, מארגני המשחק, עיריית תל אביב והאבטחה דנו אתמול עד השעות הקטנות של הלילה באתגרי האבטחה, כשהחשש המרכזי היה ממקרה כמו זה שקרה במשחק נבחרת ישראל ביום שבת האחרון, שבו פרץ אחד האוהבים למגרש. לכן, במשחק היו כ-850 סדרנים, פרשים וסוסים, וכן טבעת אנושית גדולה של מאבטחים סביב המגרש. אוהד אחד ניסה לפרוץ לדשא אך הוא נעצר, וככל הנראה יוגש נגדו כתב אישום.

אמש, נחת מסי בישראל. לרגע הזה, שבו נוגעות הרגליים של הכדורגלן באדמת ארץ הקודש, חיכו הרבה אוהדים. אחרי סאגה ארוכה של ביטולים - זה קורה, והקהל הישראלי שנאלץ לנדוד לחו"ל כדי לראות את הכוכב הגדול בעולם, מקבל אותו סוף סוף על הדשא באצטדיון בלומפילד שביפו.

"אפילו לראות את מסי נותן מסירות בשכונה זה מרגש - זה משהו של פעם בחיים", סיפר אחד האוהדים. "אנחנו כבר שבועיים לא ישנים בלילות - לא ידענו אם הם באים", אמר אוהד אחר. אין טעם להכביר במילים על הסגידה של הישראלים לכוכבה של ברצלונה, ביקור ב"קאמפ נואו", מגרשה של הקבוצה מקטלוניה, הפך לחלום הרטוב של ילדי הבר מצווה בארץ.