ביה"ח שיבא: שיפור במצבו של איציק סעידיאן - נושם בכוחות עצמו

בביה"ח עדכנו כי סעידיאן בן ה-26, אשר הצית את עצמו לפני כחודשיים בפתח משרדי אגף השיקום בפתח תקווה ומאז נלחם על חייו, נותק ממכונות ההנשמה. עם זאת, הוא עדיין מורדם - ולא יצא מכלל סכנה

זמן צפייה: 01:37

בית החולים שיבא עדכן הערב (רביעי) כי חל שיפור במצבו של איציק סעידיאן, נכה צה"ל אשר הצית את עצמו לפני כחודשיים בפתח משרדי אגף השיקום. סעידיאן בן ה-26 נותק ממכונות ההנשמה והחל לנשום בכוחות עצמו. עם זאת, מצבו עדיין מוגדר קשה מאוד, הוא מורדם - ונשקפת סכנה לחייו. "סעידיאן ממשיך לעבור הליכים כירוגיים וצוות יחידת הכוויות הלאומית בשיבא עושה ככל שביכולתו על מנת להציל את חייו", לשון ההודעה.

משפחת סעידיאן בירכה על הבשורות הטובות, ובהודעה רשמית מטעמה נמסר כי "חייו של איציק עדיין בסכנת חיים ומצבו מוגדר עדיין קשה מאוד. המשפחה ביקשה לשתף את עם ישראל שתמך ותומך במשפחה מרחוק ומקרוב, בתפילות ובהמון אהבה, שיצחק ממשיך להיות הלוחם המדהים שהוא. אנא המשיכו להתפלל לשלומו".

לכתבות נוספות בנושא >>

"הקריב את עצמו פעמיים": תרומת הדם ההמונית עבור איציק סעידיאן

ממצאי תחקיר משהב"ט על איציק סעידיאן: "שיתף פעולה באופן חלקי"

המפגש בין סעידיאן לשוטרים: "אני פוסט טראומתי, נלחמתי עבורכם"

איציק סעידיאן, נכה צה''ל הסובל מפוסט טראומה שהצית עצמו
איציק סעידיאן, נכה צה''ל הסובל מפוסט טראומה שהצית עצמו

כזכור, סעידיאן, שהיה לוחם בגדוד 13 בגולני, חווה פוסט טארומה מאז מבצע "צוק איתן" - שם נלחם בשג'אעיה ואף איבד כמה מחבריו. בערב יום הזיכרון בחודש אפריל, הוא הגיע למשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה והצית את עצמו כמחאה על היחס שקיבל מעובדי המקום. מאז, הוא מאושפז בבית החולים שיבא שבתל השומר עם סכנה ממשית לחייו.