שר הבריאות: קבינט הקורונה לא ידון היום בהגבלות נוספות

אדלשטיין אמר שהממשלה לא מתכננת להטיל הגבלות חדשות כעת, אך הדגיש כי "אם מספרי הנדבקים לא יירדו - נזדקק להן". על ההיערכות לקראת שפעת החורף: 400 מיליון שקלים יושקעו במניעת עומס במיון

זמן צפייה: 05:51

שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיע היום (חמישי) לסיור בבית החולים אסותא שבאשדוד, וציין כי קבינט הקורונה לא ידון היום בהגבלות נוספות. עם זאת, הוא הדגיש כי "אם מספרי הנדבקים לא יירדו - נזדקק להן".

כמו כן, אדלשטיין התייחס גם להיערכות לשפעת החורף, כאשר לדבריו, "הוחלט על מיליארד שקלים שיושקעו בהכנות - 400 מיליון שקלים יושקעו באשפוז ביתי שיעזור למנוע עומסים במיון, ו-600 מיליון שקלים בחיסוני שפעת וכל הטיפולים הנדרשים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שרי האוצר והחינוך סיכמו: תימשך הפעלת תוכניות החינוך המשלימות

החשד לאונס קבוצתי של צעירה באילת: המשטרה עצרה חשוד נוסף

מנהיג האופוזיציה ברוסיה פונה לבית חולים: "ייתכן שהורעל"

יולי אדלשטיין בבית החולים אסותא באשדוד
יולי אדלשטיין בבית החולים אסותא באשדוד | צילום: חדשות 13

בכניסה לבית החולים קבילו את פני השר מתחמים שמוחים על שעות העבודה הרבות. אדלשטיין השיב להם כי "אנחנו מבינים את השחיקה של צוותי הרפואה העומדים בחזית, הבאנו מאות תקנים ואנחנו מקווים שבחודש האחרון נראה כבר שמות ותמונות מאחורי כל תקן".

מוקדם יותר היום עדכן משרד הבריאות כי אתמול אובחנו 1,637 נדבקים חדשים בקורונה, בכך מספר החולים הפעילים עלה ל-23,913, מתוכם 403 במצב קשה, בהם 110 מונשמים ו-165 במצב בינוני. מספר מקרי המוות מסיבוכי המחלה עלה ל-789, כאשר עד כה החלימו יותר מ-73 אלף ישראל. כמו כן, אתמוך בוצעו כ-27 אלף בדיקות, מתוכן 6.2% היו חיוביות.