האטרקציה הלוהטת החדשה של הצעירים: לחכות שעות בתור לחיסון

מאות צעירים המתינו בשבוע הראשון של השנה החדשה לקבל את מנת החיסון שתציל אותם מהזוועות של השנה הקודמת, ולפעמים אחרי שעות ארוכות בעמידה - החיסון באמת מגיע. "פתאום כולם גרים עם הסבתא"

זמן צפייה: 04:42

עמידה במשך שעות בתור ארוכים לצורך קבלת חיסון עודף, הפכה השבוע לאטרקציה החדשה והלוהטת של ישראל, כאשר בכל תחנת חיסון ממתינים מאות צעירים שמבקשים בשבעו הראשון של השנה האזרחית החדשה לקבל זריקה שתציל אותם מהזוועות של השנה הקודמת.

"ביום שלישי הייתי בתור. שניים קיבלו את החיסון, וכהאחות באה למשוך את המנה השלישית מהבקבוק, היא שמה לב שנגמר", אמר יאיר, תושב אזור שהגיע למתחם החיסונים בהיכל מנורה שבתל אביב. "ביום חמישי היה כאן תור ארוך מאוד וכל עובר ושב קיבל חיסון. בני 18 עם קורקינטים יצאו עם חיסון", הוסיף.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

טראמפ הודיע: "לא אגיע לטקס ההשבעה של ביידן לנשיאות"

עימות בין אוחנה ליועמ"ש על אי חיסון אסירים: "ההחלטה תישאר"

במהלך הפגנה בבלפור: נתניהו ורעייתו הוכנסו לחדר מאובטח

צעירים עומדים בתור לקבלת חיסון בהיכל מנורה בתל אביב
צעירים עומדים בתור לקבלת חיסון בהיכל מנורה בתל אביב | צילום: חדשות 13

בועז, אדם בריא בשנות ה-30 לחייו, החליט להפוך את המרוץ לחיסון לפרויקט אישי. "אני מחכה בתור כל יום משעות הערב המוקדמות . בעיקרון אומרים לנו שאין סיכוי, אבל אם אנחנו רוצים אז אפשר לעמוד", אמר בועז והוסיף: "האנשים שכאן לא יודעים אם מרמים אותם או לא, אז הם מעדיפים להישאר פה. ערב לפני אמרו למישהו שהחיסונים נגרמו והוא עזב, ולמחרת חבר שלו סיפר לו כי הוא קיבל את החיסון".

בהתאם למצב התורים, נראה כי את הסלקטורים במועדון החליפו אחיות קופת חולים, ואילו בקבוקוני החיסון הפכו לאלכוהול החדש. "פתאום כל הנכדים גרים עם הסבתא, כולל החמות. פתאום אהבה, ממש אידיליה בכל המשפחות", אמרה ענת צורף האחות האחראית על החיסונים במתחם של כללית, כשסיפרה על הסיבות והתירוצים שמשמיעים לה משוועי החיסונים. אך לפעמים רגע לפני שמתייאשים לעמוד בתור - החיסון סוף סוף מגיע.