היפים והמחוסנים: מקבלי המנה השנייה מצפים ליום שאחרי המגפה

שישה ישראלים ותיקים ומוכרים, כל אחד בתחומו, התחסנו מפני הקורונה - ומספרים כעת על השנה הקשה שעברו, הגעגוע לחיבוק מהנכדים והתוכניות לעתיד. "הרגשתי שאני מקבלת זריקת חיים"

זמן צפייה: 11:37

ניצה שאול, פנינה רוזנבלום, מרים פרץ, אביהו מדינה, יזהר כהן ויעקב בוזגלו - כולם אנשים ותיקים ומוכרים בתחומם, כשהמכנה המשותף לכולם הוא היותם מחוסנים מפני נגיף הקורונה. כעת, הם מספרים על השנה הקשה שעברו והתקווה ליום שאחרי המגפה.

יעקב בוזגלו, שכל בני משפחתו נדבקו בנגיף, סיפר: "כל המשפחה שלי חלתה, בלי יוצא מן הכלל. אני היחידי, אני פשוט החיידק. שמרנו על עצמנו, אשתי ואני, למרות שהיא חלתה פעמיים. לא יודע איך. אני ישנתי לידה וכלום לא קרה". אביהו מדינה סיפר על החיסון: "היה קלי קלות, גם לא נתנו לי לעמוד בתור".

ששת המחוסנים מפני קורונה
ששת המחוסנים מפני קורונה | צילום: חדשות 13

"לילה לפני כן לא ישנתי מהתרגשות", סיפרה מרים פרץ. "הרגשתי שזאת זריקת חיים. אני משתדלת לקדש את החיים, אני מקפידה כדי לחיות, כדי שאחר כך אני אוכל ליהנות עם הנכדים ולרקוד איתם. השבתות זה נורא. אני התקשרתי לילדים שלי במוצאי שבת ואמרתי, אתם יודעים שמיום שישי בשעה 15:00 לא דיברתי עם אף אדם עד מוצאי שבת?".

על אף היותם מחוסנים מפני הנגיף, כל השישה מחכים ליום שבו משבר הקורונה יהיה סופית נחלת העבר. "התמונה שאני מחכה לה כל הזמן, שברגע שיכריזו שהמגפה עברה, אני רואה תמונות כמו שהיו בהכרזת המדינה, ב'אבניבי'", שיתף יזהר כהן. "שכולם ייצאו לרחוב וירקדו וישמחו. אני מחכה לאופוריה הזאת, שסיימנו". ניצה שאול הוסיפה: "אני ארוץ לאימא שלי, שגם תהיה אחרי חיסון, ואני אחבק אותה ואני אחבק אותה ואני לא ארשה שיעבור אפילו שבב אוויר בינינו. חלום".