בהלת הקורונה: כך מגיבים הישראלים בתאילנד לדרישה לשהות בבידוד

ההנחיה החדשה לחוזרים מהמדינה האסייתית נחתה על התיירים כרעם ביום בהיר. במקביל - מי שעדיין לא טס, מנסה לבטל כרטיסים ללא הצלחה. "ההתנהלות הזו של המשרד תורמת רק לבהלה ולפאניקה"

זמן צפייה: 01:56

ההנחיה החדשה של משרד הבריאות המחייבת כל מי ששב לישראל מתאילנד להיכנס לבידוד כפוי של 14 ימים נפלה על השוהים באיים כרעם ביום בהיר. יניב נגר, בעלים של מלון בקוסומוי, סיפר: "כשאני מדבר פה עם אירופים ואנשים זרים, הם לא יודעים על מה אני מדבר בכלל".

כאמור, כל הנמצאים שם מבינים כעת שכאשר יחזרו הביתה. יצטרכו להסתגר בו למשך שבועיים. משה שניר, מחברת התיירות "פגסוס", אמר: "ההתנהלות של משרד הבריאות לא תורמת שום דבר לבריאות הציבור - רק לקטע של הבהלה והפאניקה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הרשויות ביפן: שלושה ישראלים ב"ספינת הקורונה" נדבקו בנגיף

משרד הבריאות: ישראלית נוספת מ"ספינת הקורונה" אובחנה כחולה

איטליה תפנה את אזרחיה מ"ספינת הקורונה"; מוות ראשון בטאיוואן

יניב נגר, בעלים של מלון בקוסמוי
יניב נגר, בעלים של מלון בקוסמוי | צילום: חדשות 13

אך לא כל הנוסעים הגיבו בצורה שלילית. נועה גלעד, שתשוב מחר, אמרה: "שמעתי שצריך להיות בבידוד אבל אני בסדר עם זה, זה כיף לא לעשות שבועיים כלום".

במקביל, רבים שהזמינו חופשות נותרו מבולבלים, בעיקר נוכח חוסר יישור הקו בין משרד הבריאות והחוץ. זאת, בעיקר בשל העובדה הפשוטה שאם משרד החוץ לא מוציא אזהרה המקבילה לזו שהוציא משרד הבריאות, הם לא יקבלו את הכסף חזרה אם ייבטלו את החופשה. שניר הוסיף: "יש היסטריה ויש המון טלפונים. כשאפשר לבטל, אנחנו מבטלים. אם העברנו כסף לחברת התעופה ולספקים בחו"ל, אנחנו לא יכולים להיות הגורם שמממן את הבקשות של הלקוחות".