ריבלין מתנצל על שבתו עשתה עימו את הסדר: "מבין התגובות הקשות"

נשיא המדינה התייחס לביקורת שנשמעה על כך שלא ציית להנחיות במהלך החג, והסביר: "מאז הלכה נחמה, ילדיי מסייעים לי. אם לא מכירים את סדר יומי כנשיא קשה להבין זאת, ואני מצר על כך"

זמן צפייה: 03:09

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס לביקורת שנשמעה על כך שחגג את ערב חג הפסח עם בתו בניגוד להנחיות, וביקש להתנצל. "אני קורא את התגובות הקשות לכך שבתי מלווה אותי במהלך החג, ואני מבין את רובן".

"מאז הלכה נחמה, ילדיי מסייעים לי רבות בענייני האישיים, וגם במענה הנדרש בענייני עבודה כאנשי קשר במהלך החגים וסופי השבוע, כשלשכתי אינה מאוישת", הסביר. "אני מבין כי אם לא מכירים את סדר יומי כנשיא, קשה להבין זאת ואני מצר על כך".

ראובן רובי ריבלין
ראובן רובי ריבלין | צילום: חדשות 13

אתמול הדפו בלשכת ראש הממשלה את הביקורת על כך שבנו של ראש הממשלה, אבנר, צולם יחד איתו בשולחן ליל הסדר, חרף ההוראות שהוציא ראש הממשלה בעצמו.

מלשכתו של נתניהו נמסר בתגובה: "הנחיות משרד הבריאות נשמרות בקפדנות. לא הייתה שום הפרה של ההנחיות. בחודש האחרון אבנר שוהה כל יום, במשך שעות רבות, במעון ראש הממשלה ולן בדירתו שנמצאת בצמוד למעון ראש הממשלה, בתוך המתחם המאובטח. אבנר נתניהו ובת זוגו שומרים על הנחיות משרד הבריאות. בשל ההנחיות, בת זוגו לא ביקרה בבית הוריה מזה כחמישה שבועות ואינה יוצאת לעבודה".