5 מקרים נוספים של זן הדלתא החדש זוהו בישראל

לאחר גילוי של חוזר מחו''ל כמאומת לווריאנט החדש, זוהו עוד 5 מקרים נוספים של הזן שסווגו קודם לכן כזן הדלתא במסגרת בדיקת ריצופים חוזרת; ביממה האחרונה התגלו בסה''כ 1,021 מאומתים חדשים

זמן צפייה: 01:31

בעקבות גילוי וריאנט הדלתא החדש בחוזר מחו''ל בן ה-11, בדיקת ריצופים חוזרת של משרד הבריאות שנערכה היום (חמישי) על כלל הריצופים שסוגו כזן הדלתא מספר חודשים אחורה גילתה חמישה מקרים נוספים "ותיקים" של הוואריינט AY4.2 (זן הדלתא החדש) בישראל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח בטורקיה: המודיעין במדינה חשף רשת ריגול של המוסד

הפיל קשישה כבת 70 לרצפה, בעט בה וחטף את ארנקה • תיעוד

מנהלי בתיה"ח נגד הורוביץ: "הדיר אותנו מדיוני קיצור התורנות"

כזכור, אתמול ערכו ראש הממשלה נפתלי בנט ובכירי משרד הבריאות דיון בנושא הווראינט החדש, בעקבותיו הוחלט על עדכון מתווה התיירות. כמו כן, ראש הממשלה הנחה גם ליצור קשר עם מדינות בהן הווריאנט קיים לבירור ושיתוף מידע, שיתוף המידע הקיים בישראל עם מדינות נוספות בעולם, בדגש על אירופה והגדלת יכולת הריצוף הגנטי באופן משמעותי על מנת להגדיל את יכולות איסוף המידע.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה התגלו 1,021 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה, מתוך כ-97 אלף בדיקות שבוצעו, מהם 1.05% התקבלו כחיוביות. בנוסף, מספר החולים הקשים עומד כעת על 331 בני אדם, ומספר המתים כתוצאה מסיבוכי המחלה עומד כעת על 8,030 בני אדם. מספר החולים הפעילים עומד נכון לעכשיו על 15,623.