המתחסן המיליון מגיב לטענות: "לא רצחתי, שוחררתי לפני 30 שנה"

מוחמד ג׳אברין היה האדם המיליון בישראל שקיבל את החיסון נגד הקורונה - ומאז רצות ברשת השמועות על עברו. הוא מכחיש: "לא הורשעתי - רק נעצרתי"

זמן צפייה: 03:38

ביום שישי, קיבל מוחמד ג'אברין את מנת החיסון נגד הקורונה המיליון שניתנה בישראל. באירוע מיוחד שנערך במתחם החיסונים באום אל-פחם, צולם ג'אברין לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין.

מאז צילום התמונה, עברו הפלילי של ג'אברין פורסם בכאן 11 - והשמועות על כך כי הורשע ברצח התפשטו ברשת. "אני מאוכזב מאוד, ירדו עלי כל הבוקר", אמר המחוסן המיליון לחדשות 13 והוסיף: "ביצעתי עבירה ושילמתי את החוב לחברה. השתחררתי לפני 30 שנה ומאז השתקמתי והשארתי את עברי מאחור. החדשות הכפישו את השם שלי וחפרו את הקבר שלי".

עוד הוסיף ג'אברין: "יצאתי מכל הבלאגן. נעצרתי על רצח למשך כמה ימים ואז השתחררתי, לא הורשעתי". לבסוף אמר ג'ברין: "אם אתם רוצים לרדת על נתניהו, אז אל תעשו את זה על חשבון השם שלי".

מוחמד ג'אברין, המתחסן המיליון לקורונה בריאיון
מוחמד ג'אברין, המתחסן המיליון לקורונה בריאיון | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ארגוני המסחר באולטימטום לממשלה: סגר מלא ממחר – או שנפתח הכול

3,977 נדבקים חדשים אתמול – 5.3% מהבדיקות חיוביות

מתח ביקורת על הבנקים בסין – ונעלם: מה קרה למייסד עליבאבא?

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין עם המחוסן המיליון
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין עם המחוסן המיליון | צילום: חיים צח, לע''מ

כאמור, ביום שישי הגיעה ישראל למיליון מתחסנים, כשבועיים בלבד לאחר שמבצע "לתת כתף" יצא לדרך. בדברים שנשא באירוע, הפנה נתניהו אצבע מאשימה כלפי שרים עליהם טען כי סיכלו כוונה להורות על הנחיות מגבילות יותר, וטען: "פוליטיקאים מנעו מאיתנו לעשות סגר קצר והדוק כפי שרצינו, מסיבות פופוליסטיות".