נשיא צרפת מקרון נדבק בקורונה; ייכנס לבידוד לשבעה ימים

בהודעה רשמית של ארמון האליזה נמסר כי הנשיא אובחן חיובי לנגיף, ובתיאום עם רשויות הבריאות ייכנס לבידוד למשך שבוע. טרם ידוע כיצד נדבק. ראש ממשלת צרפת נבדק ויצא שלילי אך ייכנס לבידוד

זמן צפייה: 03:48

נשיא צרפת עמנואל מקרון אובחן היום (חמישי) חיובי לקורונה - כך נמסר בהודעה רשמית מארמון האליזה. על פי ההודעה, הנשיא ייכנס לבידוד למשך שבוע בתיאום עם רשויות הבריאות. עוד נמסר כי טרם ידוע כיצד נדבק הנשיא, וכן כי הוא ימשיך לבצע את עבודתו מרחוק. ראש ממשלת צרפת ז'אן קסטקס נבדק ויצא שלילי, אך ייכנס לבידוד. במקביל, ראש ממשלת ספרד ייכנס לבידוד, לאחר שנפגש עם מקרון ביום שני.

ארמון האליזה, מעונו הרשמי של נשיא צרפת, מסר כי "נשיא הרפובליקה הצרפתית עדיין מנהל את המדינה", וכי "האבחנה החיובית לנגיף הגיעה בעקבות בדיקת PCR שביצע לאחר שהחלו להופיע התסמינים". ממשרדו נמסר כי יבוצע זיהוי של האנשים ששהו לידו על מנת ליידע אותם במצב.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

כ"ץ דורש: יש להביא את תקציב 2020 לאישור הממשלה ביום ראשון

הקטל בכבישים: בת 17 נהרגה בתאונה בין משאית לרכב באזור הגלבוע

גדעון סער רשם את מפלגתו החדשה: "תקווה חדשה – אחדות לישראל"

תוצאה חיובית לבדיקת קורונה
תוצאה חיובית לבדיקת קורונה | צילום: Shutterstock

ראש הממשלה בנימין נתניהו איחל למקרון החלמה מהירה בחשבון הטוויטר שלו. גם שר החוץ גבי אשכנזי איחל בטוויטר: "בשמי ובשם משרד החוץ הישראלי, אני שולח איחולי בריאות והחלמה מהירה לנשיא צרפת". גם בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה, כתב בטוויטר: "צר לי לשמוע כי ידידי עמנואל מקרון נדבק בקורונה. כולנו מאחלים לך החלמה מהירה".

בתוך כך, ביממה האחרונה אובחנו בצרפת 17,615 מאומתים לקורונה, וברחבי המדינה נרשמו 289 מתים נוספים. עד כה, נדבקו במדינה כ-2.4 מילון בני אדם, כאשר מספר המתים הכללי עומד על למעלה מ-59 אלף אנשים.