לפיד על העימות בין בנט למשרד הבריאות: "לא אתן שיהיו מלחמות"

ברקע העימות בין ראש הממשלה לבין בכירי המשרד, שר החוץ ורה"מ החליפי אמר כי "הגורמים המקצועים יגישו המלצות והממשלה תחליט - זו ההיררכיה ואין אחרת"

זמן צפייה: 03:35

שר החוץ יאיר לפיד הגיב היום (רביעי) על העימות בין ראש הממשלה נפתלי בנט לבין בכירי משרד הבריאות, ואמר כי הוא לא ייתן שיתקיימו מלחמות ומאבקי קרדיט בין גורמי המקצוע והממשלה. "הגורמים המקצועים בבריאות, בכלכלה ובחינוך, יגישו המלצות והממשלה תחליט", אמר לפיד, "זו ההיררכיה ואין אחרת. עוד לא ניצחנו את המחלה. יש לכולנו אויב אחד- נגיף הקורונה".

לפיד אמר את הדברים בפורום 'שרינו' של מפלגת יש עתיד, זאת לאחר דבריה של ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, במהלך דיון בוועדת החוקה של הכנסת. "לא הממשלה החליטה על התו הירוק ומתן הבוסטר, אלא הנתונים", אמרה אלרעי-פרייס, והוסיפה כי אנשי המשרד עובדים במקצועיות ובמסירות.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-health-part-2109291143' autoplay='0' credit='' desc='אלרעי פרייס במהלך דיון על התו הירוק בוועדת החוקה בכנסת' poster='' kid='1_ji7rjk2x' duration='46']

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר שהורשע בעבירות מין: השחקן משה איבגי נכנס לכלא

הסתיימה חקירת הבריחה מהכלא: 5 אסירים נוספים סייעו למחבלים

מחקר בארה"ב: לגליזציה של מריחואנה לא הביאה לעלייה בצריכת הסם

לפיד בפורום 'שרינו' של יש עתיד
לפיד בפורום 'שרינו' של יש עתיד

כזכור, בתדרוך שערך בנט לכתבים על רקע קריאות מצד אנשי מערכת הבריאות להטיל מגבלות התקהלות, ראש הממשלה ענה לביקורתיהם ואמר כי "עם כל הכבוד לקבינט המומחים ולמומחים לרפואה - חלקם לא רואים את התמונה המלאה".