עיריית רעננה לעובדים: מי שלא יתחסן - ייאלץ ללבוש חליפת מגן

במייל רשמי שנשלח לעובדי העירייה, ראש העיר חיים ברוידא הודיע כי מי שלא יתחסן, יחויב לעבור בדיקת קורונה מדי 48 שעות. יו"ר ההסתדרות: "אין לו סמכות להפלות ולסמן עובדים"

זמן צפייה: 03:40

במייל רשמי שנשלח היום (רביעי) לעובדי עיריית רעננה נכתב כי "עובדים שלא יחוסנו, למעט אלו שהביאו אישור רפואי, לא יוכלו להגיע משבוע הבא לעבודה ללא חליפת מיגון מלאה". זאת ועוד, ראש העיר חיים ברוידא אמר בריאיון לחדשות 13 כי "מי שלא יתחסן, אנחנו נמנע ממנו מגע עם אנשים שכן התחסנו". בתגובה לדבריו, יו"ר ההסתדרות עו"ד גיל ברטל אמר כי "אין לו את הסמכות להפלות ולסמן עובדים"

כשנשאל ברוידא אם מדובר בסוג של "תיוג" עבור אותם אנשים, ענה כי "אני בודק ורואה שהחיסונים עובדים. נחברתי להיות ראש עיר כדי להגן על התשובים והילדים". בנוסף, התייחס ראש עיריית רעננה לצוותי ההוראה ואמר: "צוותי החינוך יידרשו לעבור בדיקת קורונה כל 48 שעות".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אדלשטיין: בודקים אם ניתן למנוע כניסה לעבודה ממי שלא התחסן

ועדת סל התרופות הגישה את מסקנותיה – מה בפנים ומה בחוץ?

מפקד שזרק פטיש ומפקדת שהוציאה מהארון: תלונות החיילים ב-2020

חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה
חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה | צילום: חדשות 13

בתוך כך, ראש עיריית נשר, רועי לוי, אמר היום לקראת חזרתה של מערכת החינוך כי "היועץ המשפטי לממשלה אמר באופן חד משמעי כי ניתן לחוקק חוק לפיו עובדי חינוך שלא יחוסנו לא יוכלו להכנס לבתי הספר. אני מצפה ממשרד הבריאות, החינוך ומקבינט הקורונה לקבל את ההחלטה הזו".

בד בבד, עיריית בני ברק, בשיתוף עם קופות החולים, הודיעה כי החל ממחר מתחמי החיסונים יהיו פתוחים עד חצות, כאשר הציבור יוכל להגיע ולהתחסן ללא תור או הפניה. כמו כן, לפי העירייה צפויים להתחסן מחר למעלה מ-1,000 תושבים - כפול מהממוצע היומי.