תאילנד, אוסטרליה ועוד 7 יעדים: רשימת המדינות הירוקות תורחב

החל מחצות יתווספו לרשימה תשע מדינות נוספות, כך שהשבים מהן לא יידרשו להיות בבידוד. בין היעדים: אורווגאי, איחוד האמירויות, נורבגיה, סינגפור ופורטוגל

נתב"ג
נוסעים בנתב"ג | צילום: רויטרס

החל מהלילה (ראשון) בחצות יתווספו תשע מדינות לרשימת המדינות הירוקות, שהשבים מהן לא נדרשים לשהות בבידוד. היעדים החדשים ברשימה הם אוסטרליה, אורוגוואי, איחוד האמירויות, אירלנד, טאיוואן, נורווגיה, סינגפור, פורטוגל ותאילנד. החל מחצות, כל מי שכבר שב ממדינות אלו - חלה עליו תחולה רטרואקטיבית, והוא לא חייב בבידוד.

מדינות אלו מצטרפות לרשימה שאושרה עם פתיחת השמיים ב-16 באוגוסט, וכוללת את אוסטריה, איטליה, אסטוניה, בולגריה, בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הונג קונג, הונגריה, יוון, ירדן, לטביה, ליטא, ניו זילנד, סלובניה, פינלנד, קנדה, קפריסין, קרואטיה ורואנדה.

עוד בחדשות 13:

השרים אישרו את תוכנית הרמזור – לימודים יתקיימו בכל הארץ

יפה בן דוד על איומי השביתה: "משרדי הממשלה זורקים אחריות"

נקנסתם על אי-עטיית מסכה ולא שילמתם? צפו לעיקול חשבון הבנק

נתב''ג
נתב''ג | צילום: רויטרס

בשבוע שעבר סיכמו שר החוץ גבי אשכנזי ועמיתו היווני ניקוס דנדיאס על מתווה עדכני לטיסות הישראלים ליוון. זאת, כך נמסר, בשל הצלחת המתווה הנוכחי - עד כה לא זוהו מקרי הדבקה בקרב תיירים ישראלים שנכנסו ליוון. המתווה החדש צפוי להיות בתוקף בין 15-1 בספטמבר.

על פי הנהלים המעודכנים, יוכפל מספר התיירים הישראלים שיוכל להיכנס מדי שבוע ליוון, ויעמוד על 1,200. בתוך יוון יהיה חופש תנועה מלא, ללא מגבלות. בדיקת קורונה תבוצע 72 לפני ההמראה, ואילו בנחיתה תבוצע בדיקה באופן מדגמי.

תאילנד
תאילנד | צילום: חדשות 13

בעקבות המתווה החדש הנחתה שרת התחבורה, מירי רגב, את גורמי התעופה בישראל להיערך להגדלת מספר הנוסעים והטיסות החל מהשבוע הבא.

אשכנזי הודה ליוונים על המהלך, והוסיף: "אמשיך לפעול יחד עם ראשי הנציגויות של משרד החוץ בחו"ל במטרה לפתוח יעדים נוספים בחו"ל לתיירות ישראלית וכניסת אנשי עסקים לקראת החגים הקרבים - גם במגבלות הקורונה".