אישה בהיריון מאושפזת במצב קשה לאחר שחלתה בשפעת

בת ה-38 הגיעה שלשום לביה"ח כשהיא בשבוע ה-15 להריונה, עם מצוקה נשימתית, על אף שחוסנה לפני כשבוע. כמו כן, גבר בן 57 אושפז בטיפול נמרץ בעקבות המחלה. השניים מורדמים ומונשמים במצב קשה

זמן צפייה: 00:24

אישה בת 38, בשבוע ה-15 להריונה, מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה, לאחר שהגיעה שלשום (ראשון) לבית החולים מאיר עם מצוקה נשימתית קשה ואובחנה עם שפעת. זאת, על אף שחוסנה לפני כשבוע נגד המחלה. נוסף לכך, גבר בן 57, בעל מחלות רקע שאושפז במחלקת ריאות בביה"ח, אובחן בשפעת. השניים מורדמים ומונשמים במצב קשה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

נגיף משתנה ותיאוריות קונספירציה: כך הפכה השפעת למגפה מסוכנת

משרד הבריאות הורה לקופות החולים לרכוש עוד חיסונים נגד שפעת

מסדרון בית החולים בילינסון
מסדרון בית החולים בילינסון | צילום: חדשות 13

אתמול נפטרה אישה בת 54, תושבת צפון הארץ, משפעת לאחר שאושפזה בבית החולים כרמל שבחיפה. היא אושפזה ביום ראשון במצב לבבי קשה, שם אובחנה בדלקת לבבית כתוצאה מהמחלה, והועברה לטיפול נמרץ. עם זאת, אתמול אחר הצהריים הלכה החולה לעולמה. זוהי הקורבן ה-17 של מחלת השפעת מאז תחילת העונה. במקביל, הגיעה לבית החולים יולדת בת 38 שאובחנה כחולה בשפעת, ובתום הלידה אושפזה עם בנה בבידוד לטיפול רפואי בבידוד. מצבם הרפואי טוב.

בסוף השבוע מת תינוק כבן שנה בביתו מסיבוכי מחלת השפעת. התינוק, שהוא ומשפחתו לא חוסנו, הובא לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים כשהוא ללא רוח חיים והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו - כך נמסר מהמרכז הרפואי.

לפני כשבועיים מת הלל דחבש, בן 19 מהיישוב נריה, בבית החולים שערי צדק מסיבוכי שפעת – כך הודיע המרכז הרפואי. במקביל, נקבע גם מותה של נערה בת 14 עם מחלות רקע, שאושפזה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.