אמה של התינוקת שכמעט מתה משפעת: "חששתי שנאבד אותה"

בת ה-5 חודשים נבדקה פעמיים בבתי חולים - ונשלחה הביתה. האם לקחה את בתה לבדיקה נוספת, ואז התברר שהתינוקת לקתה במחלה והיא בסכנת חיים. "תחילה לא חיסנתי את בתי - כעת החלטתי לשנות כיוון"

זמן צפייה: 05:12

מיכל ג'יבלי הגיעה פעמיים לבית החולים לבדוק את בתה התינוקת תמר, בת החמישה החודשים, ובשתי הפעמים נשלחה הביתה. לאחר מכן, כאשר בתה נבדקה בבית חולים אחר התברר כי היא חולה בשפעת וכי היא נמצאת בסכנת חיים. ג'יבלי סיפרה לתוכנית "העולם הבוקר" כי במשך שבוע בתה הייתה עם חום גבוה ותחילה הרופאים אמרו כי היא סובלת מוירוס.

ג'יבלי סיפרה כי "לאחר מכן, היא אכלה פחות וישנה רוב הזמן. נסענו למיון אחר כדי שנוכל לנסוע להורים. בשלב זה היא כבר הייתה במצב הרבה יותר קשה ולבסוף מצאו כי מדובר בשפעת". ג'יבלי תיארה את הטיפול שקיבלה בתה: "היא חוברה לחמצן ולעירוי של אנטיביוטיקה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

קורבן שלישי בתוך יומיים: תינוקת מתה מסיבוכי שפעת

"הכה בו בעודו אזוק ושבר את אפו": שוטר נאשם בגין תקיפת חשוד

"ראינו שהוא במצוקה": המשפחה שהצילה יעל שהותקף ע"י כלבי בר

מיכל ג'יבלי ובתה תינוקת שחלתה בשפעת
מיכל ג'יבלי ובתה תינוקת שחלתה בשפעת | צילום: חדשות 13

ג'יבלי תמיד השתדלה לחסן את ילדיה אך מבחינתה "חיסון לשפעת היה משהו שהוא אקסטרה והגוף יכול להתמודד עם המחלה. אבל שהילדה שלי נהייתה אפתית ולא מגיבה לסביבה, החלטתי לשנות כיוון". היא סיפרה על רגעי החרדה כאשר בתה הייתה חולה: "חששתי שלא נקבל את תמר בחזרה. היו חששות לדלקת כרום המוח ואפילפסיה".

"למרות שיש לנו אמונה בקב"ה ובכך שהכול לטובה, כל אחד רוצה את הילד שלו בבית, בריא ושלם". אמרה ג'יבלי. "אם זה בחזרה מבתי החולים, הצבא או הכבישים. האמנו שיהיה טוב והצוות המדהים בבית החולים עזר ותמך בנו".