"אמרו שאני בכיין וזה כאב": אושפז מוכר הפלאפל שריגש את המדינה

טענו שהוא עשיר, שקרן ורמאי ושפרנסתו כלל לא נפגעה בשל התפרצות מגפת הקורונה. רגע לפני שעבר התקף לב, יובל כרמי חש כאבים ואושפז בקפלן. "אין ספק שהוא לקח ללב את הדברים שאמרו עליו"

זמן צפייה: 03:33

את יובל כרמי, מוכר הפלאפל, פגשנו לפני כחודש. הוא חשף לפני המצלמה זעקה מדם ליבו, אלא שהלב שלו התקשה לעמוד בעומס הרגשי, וכרמי הגיע לבית החולים עם כאבים בחזה וחולשה - רגע לפני התקף לב.

"ברוך השם, עשו ממני בן אדם חדש. הצילו אותי", אמר כרמי, וסיפר אילו תגובות קשות, בין היתר, קיבל על החשיפה - אפילו בתוך כותלי בית החולים. "באתי למיון, בא אליי איזה מישהו, אשתו זיהתה אותי, אמרה 'שלום'. בא בעלה, אומר לה, 'את מכירה אותו?' אומרת, 'כן, זה הבכיין מהטלוויזיה'. כאב לי. התפוצץ לי הלב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לפיד: "הענקת הנהגת המפלגה לגנץ הייתה שגיאה פוליטית"

שר המים והמשרד לקידום קהילתי: התיקים המומצאים של הממשלה ה-35

גל חום קיצוני: נשבר שיא צריכת החשמל של כל הזמנים לחודש מאי

יובל כרמי
יובל כרמי | צילום: חדשות 13

מוכר הפלאפל  שריגש את כל המדינה, היום כבר מתאושש. רק עכשיו הוא מעכל את כל מה שעבר עליו בחודש האחרון מהרגע שבו נשבר מול המצלמות שלנו, דרך האהבה האדירה שהרעיפו עליו מכל המדינה, ועד הרגעים הקשים שבהם הפך בבת אחת מוקד לחיצי רעל ו"פייק ניוז" שהופץ עליו ברשתות החברתיות, שם הוא הוצג כאדם עשיר שעשה הצגות ממניעים נסתרים.

"אני העמסתי על עצמי והייתי מפנים", טען כרמי. "כאב לי על אשתי והילדים שלי, שכל ערב היו באים הביתה ובוכים ורואים את כל מה שכותבים עלינו בפייסבוק שאנחנו עשירים והוא שקרן והוא רמאי".

אל המרכז הרפואי "קפלן" הוא הגיע ברגע האחרון, אחרי ימים של כאבים בחזה וחולשה. למרות שהוא עבר צנתור בעבר, הוא לא חשב שהפעם מצבו ידרדר במהירות כזאת. הפחד מבית החולים בימי קורונה השאיר אותו בבית יותר מדי זמן ולצנתור, כאמור, הגיע שנייה לפני התקף לב.

יובל כרמי, בעל דוכן פלאפל באשדוד
יובל כרמי, בעל דוכן פלאפל באשדוד | צילום: חדשות 13

הפרופסור קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים קפלן, הסביר עד כמה המצב של יובל קשור ללחץ הנפשי שבו היה שרוי בתקופה האחרונה. "לחלוטין אפשר לומר שהוא לקח ללב את הדברים. בלי שום ספק".

כעת, כל מה שיובל רוצה זה לחזור לדוכן הפלאפל שלו. "אני מתגעגע לאנשים, לראות אותם ולתת להם לחייך. זה העולם שלי", סיכם.