"עדיין מחכה שייכנס בשער": החולה שהלך לעולמו שבוע אחרי שנדבק

חיים קמחי אובחן בקורונה עם עוד שמונה מבני משפחתו. מצבו הדרדר במהירות ותוך ימים אחדים גופו קרס. לפני מותו סיפר לאשתו: "מאוד קשה במחלקה - אני רואה אנשים יוצאים מכאן בשקיות"

זמן צפייה: 02:04

חיים קמחי בן ה-59 צולם בפעם האחרונה כשהוא מלווה באיש מד"א, בעת שהסכים להתפנות לבית החולים בשל קשיי נשימה וחום גבוה. בני משפחתו שחלו גם הם בנגיף, הראו תסמינים קלים והם לא שיערו שזאת תהיה התמונה האחרונה שבה הוא מופיע.

אורנה קמחי, אלמנתו של חיים, סיפרה: "צילמתי את התמונה במטרה לצחוק עליה כשהוא יחזור, זו לא הייתה תמונת פרידה". הציפייה של בני משפחתו שהוא יחזור עד הערב התנפצה עם הידיעה שחיים אושפז במחלקת הקורונה. בהתחלה הוא עוד יכל לתקשר עם בני המשפחה, תוך כדי שהוא מספר להם על המצב של המחלקה: "מאוד קשה, אני רואה אנשים שיוצאים מכאן בשקיות", אמר קמחי לאורנה. "הוא ראה את זה וזה גרם לו לחוסר אונים ולדיכאון חזק", הוסיפה אלמנתו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

טראמפ הודיע שישתחרר הלילה מביה"ח: "אל תפחדו מהקורונה"

קבינט הקורונה סיכם: הקלות או החמרות בסגר יידונו בשבוע הבא

בשל הפרת ההנחיות: ח"כ מיקי לוי יעזוב תפקידו בוועדת הקורונה

חיים קמחי בתמונתו האחרונה טרם נפטר ממחלת הקורונה בבית החולים
חיים קמחי בתמונתו האחרונה טרם נפטר ממחלת הקורונה בבית החולים | צילום: חדשות 13

בני המשפחה שהחלימו חיכו בסבלנות שגם מצבו של חיים יתפשר ויתייצב, אך הטלפון שהם חיכו לו קרא להם לבוא ולהיפרד ממנו. "לא מזמינים אותך לביקורים שהם כיפיים. מזמינים אותך לומר מילים אחרונות", אמרה בתו נתלי, והוסיפה: "נכנסנו למחלקה והמראה היה זוועתי. היה שם שקט צורח. זה היה בלתי נתפס". גופו של חיים קרס והוא מת בבית החולים.

אורנה וחיים עבדו בעסק המשפחתי שלהם ובדרך כלל לא נפרדו. חיים הבטיח לאורנה שבשנה הבאה הם יטוסו לטיול ארוך בחו"ל במלאת ארבעים שנה לנישואיהם. "אני כל הזמן אומרת לעצמי שאני יודעת שהוא בבית החולים ואני יודעת שהוא יחזור אליי ויפתיע אותי כמו תמיד. אני מחכה שהוא ייכנס בשער ואני אשאל אותו מהחלון, 'מי זה?', וזא הוא יגיד לי, 'מי רצית שזה יהיה?' רק אני יכול להגיע. ואני עדיין מחכה", אמרה אלמנתו.