1,828 נדבקים חדשים אובחנו אתמול; קריית ביאליק הפכה לאדומה

בצל ישיבת הממשלה בה צפויים לאשר השרים הגבלות לחג החנוכה, משרד הבריאות עדכן כי מתוך כ-71 אלף בדיקות, 2.6% היו חיוביות. 32 יישובים נחשבים כאדומים, 35 ככתומים

זמן צפייה: 00:58

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי) כי ביממה האחרונה אובחנו 1,828 נדבקים חדשים בקורונה בישראל - לאחר שבוצעו במהלך היום כ-73 אלף בדיקות, כאשר 2.6% מהן התקבלו חיוביות. עוד עולה מהנתונים כי ישנם 318 חולים במצב קשה, מהם 100 מונשמים. 564 חולים מאושפזים בבתי החולים. מניין מקרי המוות מהמגפה בישראל עומד על 2,934.

במקביל, עוד עדכן משרד הבריאות כי שש ערים חדשות הוגדרו החל מהיום כאדומות, בהם קרית ביאליק ואבו גוש, וכעת ישנם 32 ערים שנחשבות לכאלו. ארבע ערים נוספות הפכו ביממה האחרונה לכתומות, וכרגע ישנם 35 ערים סך הכל שמוגדרות כך. בנוסף, ביממה האחרונה שמונה ערים הפכו לצהובות וחמש ערים נוספות לירוקות.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הורים נעצרו בחשד להתעללות בתינוקת בדרום; בן הזוג של האם נמלט

סקר חדשות 13: המפלגה של סער יכולה למנוע מנתניהו להקים ממשלה

תיעוד: ספינת החלל של SpaceX התפוצצה בנחיתה במהלך ניסוי

מפת הערים לפי ''הרמזור'' של משרד הבריאות
מפת הערים לפי ''הרמזור'' של משרד הבריאות

בצל ישיבת הממשלה בה צפויים לאשר השרים הגבלות לחג החנוכה, אמש פורסם לראשונה בחדשות 13 כי מסתמן כי יוחלט על איסור שהייה בבתים פרטיים של אחרים בשעות הערב בימי החג. ככל הנראה, גם המסחר ייסגר בשעות אחר הצהריים.

קרוב לוודאי, ההגבלה תחול החל מהשעה 17:30 אחר הצהריים. טרם ברור אם יוטל איסור על מעבר בין עיר לעיר. בנוסף, ביישובים נוצריים תוטל ההגבלה גם כן - בשל חג המולד. כזכור, שלשום הממשלה הייתה אמורה להצביע על החלטת הקבינט להטיל סגר לילי - אך בעקבות קשיים משפטיים שעלו בעניין, הוחלט לסגת מהתוכנית.