אתמול אובחנו בקורונה 745 בני אדם - 2.3% מהבדיקות חיוביות

משרד הבריאות עדכן כי מספר החולים הפעילים עלה ל-8,456, מתוכם 298 במצב קשה ובהם 130 מונשמים. מספר מקרי המוות מסיבוכי המחלה עומד על 2,806. אתמול בוצעו יותר מ-33 אלף בדיקות

זמן צפייה: 00:26

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי אתמול אובחנו 745 נדבקים חדשים, בכך עלה מספר החולים הפעילים ל-8,456, מתוכם 298 במצב קשה, בהם 130 מונשמים ו-71 במצב בינוני. מספר מקרי המוות מסיבוכי המחלה עומד על 2,806. כמו כן, אתמול בוצעו יותר מ-33 אלף בדיקות, מתוכן 2.3% היו חיוביות.

בתוך כך, אתמול פורסם בחדשות 13 כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא שולל את פתיחת כלל הכיתות במערכת החינוך בערים הירוקות בלבד. נוסף על כך, נתניהו הבהיר כי אין כוונה לסגת מפתיחת הלימודים ביום שלישי הקרוב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו לא שולל פתיחת כל הכיתות בערים ירוקות, הפרויקטור מתנגד

מהן הסמכויות של ועדת הבדיקה – וכיצד היא תשפיע על נתניהו?

"הוא משקר, אני לא יכול לשמוע את זה": העימות בין חפץ לאלוביץ'

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

במקביל, שר החינוך יואב גלנט חוזר וטוען שאין הדבקה בקרב התלמידים, וגם המגמות העולמיות מוכיחות זאת - בריטניה, צרפת, וגרמניה, שנקלעו גם הן לגל שני של המגפה הקפידו לשמור על מערכת החינוך פתוחה, כדי למנוע את הנזקים למשק ולתלמידים עצמם.

מנגד, בכירים במגן ישראל, שמקורבים לממונה הקורונה נחמן אש, אומרים כי הוא מתנגד לפתיחת הלימודים מחדש בערים ירוקות עד שהתבררו תוצאות הפיילוט לבדיקות תלמידים שמקדם משרד הבריאות. מעבר לכך, מקורבים לאש סיפרו לחדשות 13 כי ממונה הקורוהנ סבור כי אין צורך בסגר בחנוכה, אך אם תהיה עלייה משמעותית, יהיה סגר כולל - ולא רק הגבלות נקודתיות.