הערכת מכון ויצמן: אלה הערים שבהן קיים חשש מהתפרצות קורונה

על סמך שאלון שהפיץ המכון במטרה לסייע בחיזוי ואיתור של מוקדי ההתפשטות, הערים שבהן מספר האנשים שדיווחו על סימפטומים הוא הגבוה ביותר הן קריית שמונה, בית שמש ובית ים

זמן צפייה: 02:14

מכון וייצמן פרסם היום (רביעי) את תוצאות מחקר הסימפטומים של המכון, לפיו הערים שבהן מספר האנשים שדיווחו על סימפטומים של הנגיף הוא הגבוה ביותר ביחס לכמות התושבים הן קריית שמונה, בית שמש ובת ים.

המכון הפיץ שאלון בקרב הציבור שמנסה להתחקות אחר מוקדי התפרצות אפשריים. במקום הרביעי נמצאת באר שבע, ואחריה לוד, יקנעם עילית, בני ברק, אשקלון, פתח תקווה, וקריית ים.

לכתבות נוספות בנושא >>

מספר המתים מקורונה בישראל עלה ל-21; בדיקת הרמטכ"ל יצאה תקינה

לראשונה: יותר ממיליון מובטלים בישראל; שיעור האבטלה – 24%

"אם החולים בבני ברק לא יוצאו למתקן חיצוני – נהפוך לאיטליה"

ייצור מכונות הנשמה
ייצור מכונות הנשמה | צילום: מיכאל וינרסקי

מוקדם יותר הבוקר, בית החולים סורוקה עדכן הבוקר שקשישה בת 98 שסבלה ממחלות רקע מתה מקורונה, ובכך עלה מספר המתים בישראל ל-21. הקשישה התגוררה בבית האבות "משען" בבאר שבע, בו הייתה התפרצות של הנגיף, והיא השנייה מדיירי המקום שמתה מהווירוס הקטלני.

מספר החולים עלה ב-233 בני אדם ועומד כעת על 5,591 חולים. מתוכם, 97 במצב קשה.

בתוך כך, בדיקת הקורונה של הרמטכ"ל אביב כוכבי יצאה תקינה, והוא יישאר בבידוד עד לסוף השבוע. זאת, לאחר שאתמול התגלה כי בדיון שנכח בו לפני עשרה ימים עם מפקדים של יחידת הקישור - אחד מהמפקדים אובחן כחולה קורונה. גם הבדיקו שבוצעו אמש לראש אגף המבצעים ומפקד פיקוד העורף נמצאו תקינות.