מסתמן: בליל הסדר יוכלו להתקהל יותר מ-20 איש בחלל סגור

במשרד הבריאות בוחנים הקלות חדשות וצפויים להודיע שבערב חג הפסח ניתן יהיה לארח יותר אנשים. כמו כן, תיבחן אפשרות להגדלת התפוסה במסעדות, באולמות האירועים והשתתפות באטרקציות ללא תו ירוק

זמן צפייה: 01:11

במשרד הבריאות בוחנים הקלות חדשות וצפויים להודיע כי בליל הסדר תתאפשר התקהלות של יותר מ-20 איש בחלל סגור - כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות 13. נוסף על כך, במשרד בוחנים גם אפשרות להגדיל את התפוסה במסעדות ובאולמות האירועים בכפוף להתחלת פעילות הבדיקות המהירות. כמו כן, תתאפשר השתתפות בפיינטבול, טיולים ברכבי שטח וכניסה לפארקי מים גם ללא תו ירוק.

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי 3,055 נשאי קורונה התגלו אתמול בישראל, זאת כאשר מקדם ההדבקה ממשיך את מגמת הירידה ועומד כיום על 0.9. בכך, מניין הנדבקים בנגיף מפרוץ המגפה עלה ל-809,870 בני אדם. כעת בארץ, 38,577 נשאים פעילים, בהם 653 במצב קשה, מתוכם 215 שמחוברים למכונות הנשמה. מניין המתים עלה ל-5,936.

קורונה בירושלים
קורונה בירושלים | צילום: רויטרס

אתמול בוצעו 94,783 בדיקות - 3.3% מהן יצאו חיוביות. כמו כן, 1,073 מהנדבקים מאושפזים בבתי החולים השונים, ובסך הכול - 985 רופאים ואנשי צוות נמצאים בבידוד. בד בבד, מבצע החיסונים ממשיך להתקדם, כאשר עד כה חוסנו 5 מיליון איש במנה הראשונה, מהם 3.9 מיליון קיבלו גם את המנה השנייה.

בדוח היומי של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, נכתב כי מבצע החיסונים נותן את אותותיו, שכן שיעור המאומתים יורד בעקביות וגם מספר החולים במצב קשה יורד באיטיות. "עם זאת", הזהירו, "היקף התחלואה עודנו גבוה ויש להיזהר משאננות".