מניין המתים בישראל מקורונה עלה ל-40: בת 70 מתה באיכילוב

האישה, עם מחלות רקע רבות, היא מקרה המוות הרביעי מהבוקר. מוקדם יותר מתו חולה בן 79 בבית החולים מאיר ובן 75 עם מחלות רקע רבות במרכז הרפואי הלל יפה

קורונה
קורונה | צילום: רויטרס

מגפת הקורונה: בית החולים איכילוב הודיע הערב (שישי) על מותה של מטופלת בת 70 עם מחלות רקע כתוצאה מווירוס הקורונה. מוקדם יותר, בית החולים מאיר הודיע על מותו של חולה קורונה בן 79. הבוקר משפחתו הובאה מבידוד בית בסיוע אמבולנס כדי להיות לצידו בשעותיו האחרונות. בכך, עלה מספר המתים מקורונה בישראל ל-40, כאשר ארבעה ממקרי המוות נרשמו היום.

בשעות הבוקר, דוד אהרון בן 75 מפרדס חנה כרכור מת בבית החולים הלל יפה לאחר שחלה בווירוס הקורונה. הוא היה מאושפז במחלקה הייעודית למאומתי קורונה וסבל ממחלות רקע שונות.

ייצור מכונות הנשמה
ייצור מכונות הנשמה | צילום: מיכאל וינרסקי

מוקדם יותר, המרכז הרפואי שיבא שבתל השומר הודיעו על מותו של חולה נוסף מקורונה – גבר בן 71, שסבל ממחלות רקע משמעותיות. בכך עלה מניין המתים הכללי בישראל ל-38 מאז פרץ הנגיף.

אמש נקבע מותם של שני חולי קורונה נוספים. קשיש בן 84 עם מחלות רקע הלך לעולמו במחלקה לחולי קורונה בבית החולים שערי צדק בירושלים. החולה היה מאושפז מספר ימים, והערב חלה הדרדרות במצבו. במקביל, קשיש בן 91 שסבל ממחלות רקע קשות מת מקורונה בבית חולים השרון.

מוקדם יותר אתמול הלכה לעולמה קשישה בת 98, דיירת בית האבות "מגדל נופים" שבירושלים, בבית החולים הדסה עין כרם. שעות ספורות קודם לכן, בית החולים איכילוב עדכן כי גבר בן 90, אשר סבל ממחלות רקע קודמות, מת לאחר שחלה בנגיף הקורונה.