מניין המתים מקורונה עלה ל-234; 29 חולים אובחנו מאז אמש

מספר הנדבקים עד כה עלה ל-16,237. 93 מהחולים במצב קשה, בהם 72 מונשמים. 62 בני אדם במצב בינוני. מניין החולים הפעילים עומד על 6,145. אתמול בוצעו רק 6,763 בדיקות

זמן צפייה: 00:30

מגפת הקורונה: משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי מספר מקרי המוות מהמחלה בישראל עלה ל-234. עד כה נדבקו בנגיף 16,237 בני אדם, בהם 6,145 חולים פעילים כעת. 93 מהחולים הוגדרו קשה, ומתוכם 72 מונשמים ו-62 במצב בינוני. 9,858 ישראלים שנדבקו בווירוס - החלימו. כמו כן, אתמול בוצעו 6,763 בדיקות.

במקביל, הממשלה מקיימת ישיבה באמצעות שיחת וידאו, שבה ידונו השרים על אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה, הקלות בהנחיות משרד הבריאות והמשך איתור נדבקים בנגיף באמצעות איכון טלפונים סלולריים על ידי שב"כ. בישיבה נוכחים גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עימות בין האוצר לבריאות: "ניסיון לסגירת חשבון על גב הציבור"

דוח מודיעין בארה"ב: סין טייחה את המגפה כדי לאגור ציוד רפואי

חיים בצל הקורונה: כיצד תיראה השגרה שלנו בשבועות הקרובים?

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

במשרד האוצר גילו כי בשעה 4:00 לפנות בוקר משרד הבריאות שלח נוסח עדכני לתקנות שיעלו בישיבה לאישור הממשלה והכניס בהן שינויים של הרגע האחרון שכבר היו הסכמות לגביהם. כעת, משרד הבריאות מבקש לבטל את מגבלת ה-100 מטרים, לפתוח שווקים, קניונים, ספריות, חדרי כושר, שמורות טבע, אתרי מורשת, גנים לאומיים, בריכות עבור ספורטאים תחרותיים ובריכה טיפולית, כמו גם התרת טיפולים לא רפואיים בגוף האדם.

גורם בממשלה ציין כי "משרד הבריאות מנסה לסגור עם משרד האוצר חשבון על גב הציבור אחרי שהאוצר פרסם אתמול את המתווה שלו והדרישה להקמת צוות בין-משרדי, שינהל את החזרה לשגרה כמו שצריך. זה חוסר אחריות, חוסר התחשבות ופגיעה בציבור, קטסטרופה ושערוריה מוחלטת".