עלייה נוספת במקדם ההדבקה; עוד ירידה במספר החולים שבמצב קשה

מנתוני משרד הבריאות עולה כי ה-R עלה ל-0.78. אתמול בוצעו יותר מ-55 אלף בדיקות - 0.7% מהן היו חיוביות. מניין המתים עלה ל-6,253. 4.86 מיליון ישראלים חוסנו עד כה בשתי מנות

אמצעי הגנה למניעת הידבקות בנגיף קורונה
אמצעי הגנה למניעת הידבקות בנגיף קורונה | צילום: Shutterstock

מקדם ההדבקה של מגפת הקורונה ממשיך לעלות והבוקר (שלישי) הוא עומד על 0.78 - כך עולה מנתוני משרד הבריאות. עם זאת, מספר החולים שבמצב קשה ממשיך לרדת בהדרגה, והוא עומד כעת על 319, בהם 175 מונשמים.

אתמול אובחנו 375 נדבקים חדשים, כאשר בוצעו קרוב ל-56 אלף בדיקות, ורק 0.7% מהן היו חיוביות. בכך, עלה מניין הנדבקים ל-834,822, מהם 5,042 נשאים פעילים. לצד זה, מבצע החיסונים נמשך. עד כה חוסנו כ-5,27 מיליון במנה הראשונה, ו-4.86 מיליון במנה השנייה

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לפיד בהצהרה ראשונה אחרי הבחירות: ״הצעתי לבנט שנקים ממשלת אחדות והוא יהיה ראשון ברוטציה״

צה"ל: סוכל אירוע דריסת חיילים ליד רמאללה; דיווח: הנהג נהרג

"קראתי את הטקסט – ודמעתי": הסיפור מאחורי "שהשמש תעבור עליי"

תלמידים בבית ספר תיכון
תלמידים בבית ספר (ארכיון) | צילום: חדשות 13

אתמול פורסם בחדשות 13 כי משרד הבריאות יביא לאישור הממשלה מתווה חדש ללימודים בכיתות י"א-י"ב, אשר יחליף את זה הקיים - ויבטל את הקפסולות. על פי המתווה שיוצג מחר, הלימודים יתקיימו באופן מלא, כאמור ללא קפסולות ובכל ימות השבוע - זאת בתנאי ששיעור המחוסנים של כלל התלמידים באותה כיתה הינו 65% - ולא 90% כפי שנדרש עד כה.

בנוסף לכך, במשרד הבריאות מעוניינים להגדיל את הגבלת ההתקהלות, שכזכור מתירה התכנסות של 20 בני אדם בשטח סגור ו-50 איש בשטח פתוח, כך שמחר תובא לאישור הממשלה גם ההצעה להגדיל את ההתקהלות בשטחים הפתוחים ל-100 משתתפים.