לראשונה מאז מרץ 2020: פחות מ-1,000 נשאי קורונה פעילים בישראל

משרד הבריאות עדכן כי מתוך 11.5 אלף בדיקות אתמול, 17 בלבד חזרו חיוביות. רק 84 חולים במצב קשים • פרסום ראשון: תלמיד ששב מחו"ל ונדבק בזן הצ'יליאני הפר בידוד - ביה"ס כולו נדרש להיבדק

זמן צפייה: 02:41

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי אתמול התגלו 17 נשאים חדשים, וכי 0.2% בלבד מסך 11.5 אלף הבדיקות שנעשו חזרו חיוביות. לראשונה מאז מרץ 2020, בישראל ישנם כעת  985 מאומתים פעילים. כמו כן, מניין המתים עומד עלה ל-6,376 בני אדם.

עוד עולה מהנתונים כי 84 חולים במצב קשה, מהם 50 מונשמים. בד בבד, מבצע החיסונים ממשיך, כאשר עד כה חוסנו יותר מ-5.4 מיליון אזרחים במנה הראשונה, ו-5 מיליון במנה השנייה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

רקטה נורתה לשטח ישראל – צה"ל תקף בתגובה עמדה של חמאס

טרגדיה בג'סר א-זרקא: בן 7 נספה בשריפה בביתו, 3 אחיו במצב קשה

"בחרתי לקום": הילד ששרד פיגוע בביתו – הפך את הטרגדיה לניצחון

חיסון נגד קורונה
חיסון נגד קורונה | צילום: רויטרס

פרסום ראשון: שני תלמידים שחזרו מחו"ל דבקו בזן הצ'יליאני, ומשפחתו של אחד מהם הפרה את כללי הבידוד וערכה מסיבה, כתוצאה ממנה ונדבקה תלמידה נוספת ובית הספר כולו נדרש להידגם. בעקבות הפרסום' משרד הבריאות פנה למשטרה לפתוח בבדיקה. 

נכון לעכשיו, משרד הבריאות לא ערך דיגום בבית הספר - על אף שהוא נקבע להיערך היום בבוקר, אחרי שנדחה מיום שישי. במשרד הבריאות טענו כי לא כל התלמידים היו מוכנים לעבור את הדיגום היום, ואילו מנהל בית הספר - מכחיש.

בתוך כך, ככל הנראה בקרוב יוכלו לחסן גם ילדים, שכן מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) צפוי לאשר לחסן ילדים בגילי 15-12 בזמן הקרוב.