לראשונה מזה 3 חודשים: פחות מאלף מאומתים ביום חול

983 נמצאו חיוביים לנגיף, בפעם הראשונה מאז אמצע יולי שכמות המאומתית היומית יורדת מתחת לאלף. מספר החולים קשה ירד ל-311, מהם 155 מונשמים

קורונה ישראל
קורונה ישראל | צילום: רויטרס

עוד צעד בדרך לסוף הגל הרביעי: לראשונה ביום חול מאז אמצע יולי, אתמול (חמישי) התגלו בישראל פחות מאלף מאומתים חדשים לנגיף הקורונה. 983 אנשים אומתו כחיוביים, המהווים 1.19% מתוך כמעט 85 אלף בדיקות. מספר החולים קשה ירד ל-311, מתוכם 179 במצב קריטי ו-155 מונשמים.

משרד הבריאות עדכן כי מספר החולים הפעילים בקורונה עומד כעת על 14,505, ומספר המתים כתוצאה מסיבוכי הנגיף מאז התפרצות המגפה עומד על 8,037. מספר המתחסנים במנה השלישית בישראל מתקרב ל-4 מיליון בני אדם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טרגדיה בהוליווד: אלק בולדווין הרג בשוגג אשת צוות בסט צילומים

מנהיג הנוצרים בלבנון: "חיזבאללה – האיום הגדול ביותר"

"נדבך משמעותי במדיניות החוץ": בנט נחת ברוסיה וייפגש עם פוטין

בתוך כך, בעקבות גילוי וריאנט הדלתא החדש בילד בן 11 שחזר מחו"'ל, בדיקת ריצופים חוזרת של משרד הבריאות שנערכה אתמול על כלל הריצופים שסווגו כזן הדלתא מספר חודשים אחורה גילתה חמישה מקרים נוספים "ותיקים" של הוואריינט AY4.2 (זן הדלתא החדש) בישראל.

ביום רביעי ערכו ראש הממשלה נפתלי בנט ובכירי משרד הבריאות דיון בנושא הווראינט החדש, בעקבותיו הוחלט על עדכון מתווה התיירות. כמו כן, ראש הממשלה הנחה גם ליצור קשר עם מדינות בהן הווריאנט קיים לבירור ושיתוף מידע, שיתוף המידע הקיים בישראל עם מדינות נוספות בעולם, בדגש על אירופה והגדלת יכולת הריצוף הגנטי באופן משמעותי על מנת להגדיל את יכולות איסוף המידע.