מהבוקר: הוסרו כמעט כל הגבלות הקורונה בישראל • המדריך המלא

לאחר יותר משנה, פקעו תקנות הנגיף ומגבלת ההתקהלות ובוטלו התווים הירוק והסגול. עם זאת, עדיין קיימת חובת עטיית מסכה בחלל סגור. ילדים וישראלים שאינם מחוסנים לא יידרשו בהצגת בדיקה

זמן צפייה: 00:31

חזרה לשגרה: הבוקר (שלישי) הוסרו כמעט כל הגבלות הקורונה העיקריות שהיו בתוקף במהלך השנה האחרונה, בהן מגבלת השני מטרים, התו הירוק, התו הסגול, מגבלות התקהלות ותפוסה. כמו כן, ילדים ובלתי מחוסנים לא יצטרכו להציג יותר בדיקות קורונה בבתי המלון. בנוסף, הם יוכלו לשבת לאכול בתוך מסעדות ולהיכנס אל חדרי הכושר.

לצד הסרת ההגבלות, חלקן עדיין יהיו בתוקף, כאשר חובת עטיית המסכות בחללים סגורים נשארת. יחד עם זאת, כלל התקנות החלות על נמל התעופה בן גוריון תקפות, והן כוללות בין היתר איסור טיסה למדינות בהן התחלואה גבוהה מאוד, הגבלת הכניסה של זרים וצורך באישור ועדת חריגים. זאת ועוד, ילדים שיחזרו מחו"ל יצטרכו לשהות בבידוד.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

שקד מאיימת: לא אתמוך בממשלה אם לא אהיה בוועדה למינוי שופטים

המתיחות בדרום: שריפה פרצה בשער הנגב – כתוצאה מבלון תבערה

האיומים על בכירי "ימינה": אבטחה מקסימלית על בנט ושקד

פתיחה מחודשת של מסעדה בתקופת הקורונה
פתיחה מחודשת של מסעדה בתקופת הקורונה | צילום: צילום מסך

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן אמש כי התגלו בארץ ארבעה נדבקים חדשים, לאחר שבוצעו כ-22 אלף בדיקות, מתוכן פחות מ-0.1% היו חיוביות. כמו כן, בישראל ישנם כעת 350 מאומתים פעילים. בנוסף, מניין המתים עומד על 6,412 בני אדם. עוד עלה מהנתונים כי 49 חולים במצב קשה, מהם 36 מונשמים. בד בבד, מבצע החיסונים ממשיך, כאשר עד כה חוסנו יותר מ-5.4 מיליון אזרחים במנה הראשונה, ו-5.1 מיליון במנה השנייה.