1,878 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים - 358 מונשמים

משרד הבריאות עדכן כי 4,868 נדבקים חדשים אובחנו אתמול, לאחר שבוצעו כ-54 אלף בדיקות במהלך היום. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 9.3% - עלייה ביחס לימים האחרונים. 1,140 חולים במצב קשה

זמן צפייה: 00:48

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 1,878 חולי קורונה מאושפזים כעת בבתי החולים השונים בארץ, ו-358 מחוברים למכונות הנשמה. מניין החולים שמצבם קשה עומד על 1,140, כאשר מצבם של 392 מהם מוגדר קריטי.

עוד עולה מהנתונים כי אתמול אובחנו 4,868 נדבקים חדשים, לאחר שבמהלך היום בוצעו כ-54 אלף בדיקות - מספר בדיקות נמוך יחסית. עם זאת, שיעור הבדיקות החיוביות במגמת עלייה ביחס לימים האחרונים עם 9.3% חיוביים מבין הנבדקים.

מניין מקרי המוות בישראל מפרוץ המגפה עומד על 4,419. במקביל, קרוב למיליון ומאה אלף אזרחים קיבלו את שתי מנות חיסון.

עוד בחדשות 13:

הממשלה אישרה: נתב"ג ייסגר לחלוטין בחצות

ליל מהומות בבני ברק: אוטובוס נרגם והוצת, תושבים פונו מבתיהם

סקר: העבודה בראשות מיכאלי עוברת את אחוז החסימה; לפיד מתחזק

תוצאה חיובית לבדיקת קורונה
תוצאה חיובית לבדיקת קורונה | צילום: Shutterstock

אתמול הודיע משרד הבריאות כי אותרה מוטציה חדשה של נגיף הקורונה, שמקורונה בלוס אנג'לס. הווריאנט נמצא במהלך תהליך ריצוף שנעשה בנגיף שהתגלה אצל חולה מאומת. אדם זה הדביק ארבעה ישראלים נוספים. משרד הבריאות בודק את המקרה.

לפני כשבוע, ברקע התפרצות נרחבת בקליפורניה, גורמי בריאות במדינה אמרו כי זיהו זן חדש של הנגיף ב-12 מקומות שונים, בהם לוס אנג'לס. מדובר בווריאנט שנמצא בקרב חולים מאומתים רבים, אך טרם ברור עד כמה הוא מידבק בהשוואה למוטציות אחרות ולנגיף הקורונה המקורי.

בעקבות נתוני התחלואה הגבוהים בישראל, הממשלה אישרה אמש כי נמל התעופה בן גוריון ייסגר לחלוטין מחצות, לצורך היערכות הנוסעים, המפעילים האוויריים ושדות התעופה. הסגירה מתוכננת עד לסוף החודש לכל הפחות, עם אפשרות נוספת להארכה. במהלך הדיון בסוגיה, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "בשבוע הזה של סגירה הרמטית של השמיים בכדי למנוע כניסה של מוטציות הנגיף לישראל, נחסן עוד מיליון ישראלים".