נמשכת העלייה במספר הנדבקים: יותר מ-3,500 אובחנו אתמול

משרד הבריאות עדכן כי אתמול בוצעו יותר מ-44 אלף בדיקות, 8.1% מהן חיוביות. מניין מקרי המוות עלה ל-1,048, ו-472 חולים במצב קשה - מהם 140 מונשמים

זמן צפייה: 00:25

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי 3,506 בני אדם אובחנו בקורונה אתמול - המשך של מגמת העלייה בתחלואה. זאת לאחר שבוצעו 44,454 בדיקות, ו-8.1% מהן עם תוצאה חיובית.

מניין מקרי המוות עלה ל-1,048. מבין החולים 472 במצב קשה, ומהם 140 מונשמים. 169 במצב בינוני, ו-930 מאושפזים בבתי החולים.

עוד בחדשות 13:

אכיפה מועטה והפרת הנחיות: כך נראה הלילה הראשון תחת עוצר

עקב תגובה חריפה של נסיין: אוני' אוקספורד משהה הניסוי לחיסון

בדיקת קורונה במתחם היבדק וסע
בדיקת קורונה במתחם היבדק וסע | צילום: Shutterstock

אתמול נכנסו לבידוד הממונה על המאבק בקורונה רוני גמזו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ובכירים נוספים במשרד הבריאות. זאת, לאחר שבאו במגע עם איימן סייף, ראש דסק החברה הערבית ב"מגן ישראל", שהתגלה כחולה מאומת. מסביבתו של גמזו נמסר כי הוא ימשיך לנהל את המאבק בקורונה ממקום בידודו.

הבכירים הנוספים שנכנסו לבידוד בעקבות מגע עם החולה המאומת הם סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי, ראש מטה שר הבריאות קובי צורף, היועמ"ש של המשרד אורי שוורץ, פרופ' רן בליצר ואלוף (מיל') רוני נומה ראש דסק חרדים.

רוני גמזו ויולי אדלשטיין
רוני גמזו ויולי אדלשטיין | צילום: חדשות 13

סייף מסר לאחר שנודע לו כי נדבק: "הימצאותי היומית בערים וכפרים שהם שמימדי התחלואה בהם גבוהים במיוחד, והדבר דומה לזירת קרב, מגביר את הסיכוי להדבקה. אחרי שחזרתי הביתה מיום עבודה קשה הרגשתי עייפות, נכנסתי לישון והתעוררתי עייף, לכן החלטתי לבצע בדיקת קורונה. היום קיבלתי את תוצאת הבדיקה והיא הייתה חיובית. למרות שאני מקפיד ונוקט בכל אמצעי הזהירות, אבל בכל זאת נדבקתי. המחלה לא תמנע ממני להמשיך במאבק למען חיסולה של המחלה בכל האמצעים ובכל הכוח".